Atsakymai į "Snoro" klientų klausimus - telefonu

Atsakymai į "Snoro" klientų klausimus - telefonu

AB banko SNORAS klientai atsakymus į klausimus, kada ir kaip bus atnaujintas paslaugų teikimas, apie indėlius, lėšas sąskaitose ir apie kitą banko veiklą gali gauti paskambinę AB bankas SNORAS telefono numeriu Vilniuje (8-5) 239 22 39. Atsiliepus spausti mygtuką "3" ir bendrauti su konsultantu. Informacija taip pat teikiama Lietuvos banke telefono numeriais Vilniuje (8-5) 268 00 29, 268 00 30.

Trečiadienį Lietuvos banko valdyba nutarė paskirti laikinąjį administratorių ir taikyti laikinąsias banko SNORAS turto apsaugos priemones.

Paskyrus laikinąjį administratorių, laikinai sustabdyta banko veikla bus atnaujinta pirmadienį, lapkričio 21 d. Dėl būtinybės laikinai taikyti teisės aktuose numatytas banko turto apsaugos priemones bus apsispręsta įvertinus jo finansų būklę. Visi apdrausti indėliai, laikomi banke AB bankas SNORAS, yra saugūs. Visi sutartyse su banku numatyti skolininkų įsipareigojimai išlieka. Paskolų mokėjimai bei kiti įsipareigojimai ir toliau privalo būti vykdomi pagal grafiką.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder