Kandidatų fantazija: degančios žiurkės ir pusnuogės merginos

Kandidatų fantazija: degančios žiurkės ir pusnuogės merginos

Nėra blogos reklamos – yra tik reklama. Rodos, šiuo gerai žinomu posakiu vadovaujasi ir dalis kandidatų į savivaldybės tarybas ir merus.

Ir ko tik šiųmečiai kandidatai nedarė, kad patrauktų rinkėjų dėmesį – kas dainavo, kas degino gyvūnus, kas viliojo pusnuogėmis merginomis, kas rinkosi ne visai standartines reklamos vietas.

Korumpuotus politikus ims už „kiaušinių“

Dar prieš 2016 metų Seimo rinkimus kūrybiškais užmojais dainoje apie visur esančią mafiją pasižymėję Naglis Puteikis ir Kristupas Krivickas šiemet „Youtube“ platformą apleido ir reklamai pasirinko Vilniaus viešąjį transportą.

Tiesa, antikorupcinio naratyvo kandidatai laikosi ir toliau – tvirtai suspaudę kumščius Lietuvos centro partijos vyrai keleivius vilioja ne kuo kitu, o pažadais paimti „korumpuotus Vilniaus politikus už „kiaušinių“.

Oponentus lygino su žiurkėmis

Turbūt labiausiai tarp internautų nuaidėjo konservatorių kandidatės į Vilniaus tarybą bandymai pasiekti rinkėjo širdį. „Vilnių puola žiurkės, tarytum iš skęstančio liberalų politinio laivo“, – taip rankoje laikydama žiurkės gaišeną savo politinę reklamą pradeda Pauliaus Saudargo patarėja Seime Goda Karazijaitė.

Tiesa, ji sako, kad nieko su niekuo nelygino.

Po skambios įžangos kandidatė supakuoja žiurkę į maišą, iškasa duobę, ten išmeta jos lavonėlį, jį sudegina ir palaidoja amžinam atilsiui.

Ši politinė reklama dėl galimo įžeidinėjimo į akį krito ne tik politiniams bendražygiams ir oponentams, bet ir gyvūnų apsaugos šalininkams.

Šie sunerimo, ar apskritai reklaminiams tikslams galima deginti gyvūną ir tokį įrašą transliuoti viešai. Kurdama antrąją politinę reklamą G.Karazijaitė vis dėlto į kritiką atsižvelgė – nors gyvūnų ir duobių kasimo neatsisakė, šįkart ji bent jau patvirtino, kad „filmuojant gyvūnai nenukentėjo“, ir pridūrė, jog „specialieji triukai atliekami su profesionalų priežiūra“.

Du kandidatai save lygina su katėm G.Karazijaitė – tikrai ne vienintelė kandidatė, kuri šiemet pasirinko plėtoti žiurkių ir pelių metaforą.

Štai Dinas Kačinskas, Klaipėdos Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) sąraše įrašytas tryliktu numeriu, pasitelkė nuotraukų retušavimo įgūdžius ir sumeistravo reklamą, kurioje vaizduojamas skęstantis, žiurkių pilnas laivas.

Pats kandidatas stovi laivo priešaky, rankose laiko britų trumpaplaukį ir Neptūno skeptrą. Dėl savo pavardės panašumo su kačių giminės atstovu pasirinkęs reklamose rodytis su katinu, D.Kačinskas turi keturis pasiūlymus Klaipėdos miestui: „Klaipėda negali daugiau: 1. Durniuoti, 2. Mus nuodyti, 3. Veisti parazitus, 4. Sąrašas pildomas...“

Panašių meninių priemonių – tiesa, kiek subtiliau – ėmėsi ir visuomeninio rinkimų komiteto „Pagėgių krašto vardan“ kandidatas į Pagėgių merus Kęstas Komskis. „Drąsiai pelės bėginėja, kai katės nėra namie“ – apie sugrįžimą į politinį kovos lauką skelbia kandidato politinė reklama.


 

Seksualios merginos ir prabangus automobilis

Kas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti kaip automobilių plovyklos reklama, rodos, yra Raseinių kandidato į merus politinė agitacija.

Naujienomis, linksmais paveiksliukais ir Darbo partijos reklamomis besidalijantis feisbuko puslapis „Raseinių naujienos“ prieš porą mėnesių paviešino vaizdo įrašą, kuriame menkai apsirengusios gražuolės intensyviai šveičia prabangų automobilį. Ant šio pavaizduotas „darbietis“ Darius Ulickas, po juo – užrašas „švariausias meras“.

 

Ragina nepraš*kti dar vieno šanso

Pasitelkdamas dažną rašybos klaidą – balsio y trumpinimą – tiesiai šviesiai pasisako ir kandidatas į Palangos miesto savivaldybės merus, buvęs žemės ūkio viceministras Vilius Martusevičius. „Neprašy(i)k dar vieno šanso!“ – liaudžiai puikiai suprantama leksika byloja jo politinės reklamos plakatas.

 

Griebėsi Donaldo Trumpo taktikos

  „Make America great again“ (liet. „Padarykime Ameriką ir vėl didžią“) buvo sėkmę prezidento rinkimuose D.Trumpui garantavęs šūkis. Jei pavyko Amerikoje, kodėl gi neturėtų suveikti Lietuvoje?

Kandidatas į Šilutės merus Arūnas Pupšys nepasibodėjo išversti šio šūkio į lietuvių kalbą ir savo politinėje reklamoje agituoja: „Kartu padarykime Šilutę ir vėl NUOSTABIĄ!“

Reklamai – ltraktorius 

Nestandartinę ir tiesiogine to žodžio prasme „valstietišką“ vietą reklamai rinkosi ir Šilutės „valstietis“ Sigitas Majus – kandidatas į savivaldybės merus.

Politikas rinkėjus nusprendė privilioti reklama ant traktoriaus.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder