Prabangos prekių ženklų asociacija penktadienį kreipėsi į Prancūzijos vyriausybę dėl to, kad Paryžiaus gatvės tampa nesaugios turistams ir tai kenkia garsių prancūzų mados namų verslui, praneša "The Local".
Didžiausia asociacija, kuriai priklauso tokie garsūs prekių ženklai kaip "Chanel" ir "Dior", ragino vyriausybę imtis veiksmų dėl nesaugumo gatvėse, nes tai, manoma, gali atbaidyti pasiturinčius turistus. Pastaruoju metu įvyko keli incidentai, įskaitant apiplėšimus, vagystes ir užpuolimus, kurių aukomis tapo turistai. Tai sumenkino Paryžiaus, labiausiai lankomo miesto pasaulyje, įvaizdį.
Prancūzijos prabangos pramonė didelę dalį pelno susižeria iš turizmo, ypač iš turtingų, augančių šalių, tokių kaip Kinija, kurios vidurinės klasės gyventojai mėgsta išlaidauti keliaudami po užsienį. Kinijos ambasada neseniai pranešė apie išaugusį apiplėšimų ir panašių nusikaltimų, kurių aukomis tapo šios šalies piliečiai, skaičių.
"Paryžius įgauna visiškai nesaugaus miesto reputaciją. (...) Užsienio turizmas yra dievo dovana mūsų miestui", - teigė asociacijos atstovė.
Rašyti komentarą