Ar saugome kelius?

Ar saugome kelius?

Negalime nepastebėti, kokie pakitimai pastaraisiais metais vyksta tiesiant kelius Klaipėdos regione. Apie Jakų žiedą jau nekalbu, bet noriu pasidžiaugti nauju keliu nuo Gindulių į Plikius. Puikus kelias, į kurį įdėta nemažai lėšų. Tačiau...

Turime sodą Jokūbave, todėl dažnai naudojamės tuo keliu. Ir štai ėmėme pastebėti keistą reiškinį. Šiuo keliu viena po kitos ėmė važinėti krovininės mašinos - "fūros". Manau, kad naujai nutiestas kelias ilgai neatlaikys tokio svorio mašinų, nes sunkiasvoriai vilkikai jau sugadino ir autostrados dangą.

Vien rugsėjo 6 dieną, kol nuvažiavome nuo Palangos kelio iki Jokūbavo (15-20 min.), sutikome keliolika sunkiasvorių transporto priemonių, 10 iš jų - priklausančių bendrovei "Vlantana". Keista - "Vlantana" pasistatė puikius naujus pastatus šalia automagistralės, netoli Klaipėdos, o pilnos krovinių mašinos grįžta atgal, Gargždų link, ir pro Jokūbavą, Plikius važiuoja į Klaipėdą. Juk ne dėl to, kad čia nutiestas naujas kelias, o, manau, dėl to, kad autostradoje, prie Klaipėdos, veikia vilkikų patikros postas. Taigi, surastas būdas jį aplenkti. Nežinau, ar suinteresuotos institucijos to nežino, nemato, ar tiesiog nenori matyti.

Mano manymu, visą tą apgaulę lengva būtų sustabdyti pastačius ženklus, draudžiančius važiuoti šiuo nauju, dar nesutvirtėjusiu keliu mašinoms, vežančioms sunkius krovinius. O gal galima Klaipėdos muitinėje net neleisti išvykti mašinoms, neturinčioms patikros punkto dokumentų?

Aš nesu abejinga savo kraštui. Tad gal pradėkime rūpintis tuo, ką gero sukūrėme?

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder