Verslininkams padidėjo pelnas – tai vienas iš svariu motyvų iki balandžio 1-osios pratęsti leidimą važiuoti Tiltų gatve. O kas paskaičiavo gyventojų nuostolius nuo suintensyvėjusio eismo?
Kelio ženklų niekas nepaiso. Leidžiamas greitis yra 30 km/h, tačiau pastovėkite ir pasikvieskite policijos darbuotojus, kad jie pamatuotų kokiu greičiu rieda ne tik automobiliai, bet ir autobusai bei maršrutiniai autobusiukai. Autobusų išleidžiami juodi dūmai baisesni nei buvo iš CBK kadaise vadinti kartono kombinato kaminų.
Dar vienas motyvas dėl leidimo važiuoti Tiltų gatve - sumažėjęs avaringumas Pilies ir Mokyklos gatvėse. Vairavimo kultūrą, vairuotojų parengimą reikia gerinti, tik tuomet avaringumo rodikliai bus geresni, ir nieko bendro tai neturi su tuo, kokiomis gatvėmis važiuoja transportas. Kaip galima sukelti avariją stovint transporto kamštyje? Jeigu manevruoji kaip Šumacheris už kitus greitesniu norėdamas būti, tuomet taip avarijų neišvengsi.
Kelių policijos biuro viršininkui pačiam reikėtų pakilti nuo kėdės ir kaip Klaipėdos miesto piliečiui pėstute pasivaikščioti Tiltų gatve 7.45, 12 ir 17 val. Nesibaigiantys automobilių srautai, išmetamųjų dujų tvaikas gal subrandins minčių, kaip pagerinti Kelių policijos biuro darbą ir pamiršti dejones apie labai mažas algas. Tos dejonės reguliariai sklinda iš biuro pareigūnų lūpų, kai juos kviečiame neapsikentę pažeidėjų, kurie nuo Tiltų g. 24 iki Daržų g. 5 pristato automobilių, nors ten net du ne tik kad draudžiantys stovėti, bet net draudžiantys sustoti ženklai yra.
Taip pat siūlyčiau apsilankyti Visuomenės sveikatos centre, kurio specialistai yra atlikę triukšmo ir taršos matavimus 2009 metais . Todėl ir buvo eismas apribotas - pažeidimų rodikliai yra stulbinantys.
Architektas Petras Lapė yra pasakęs: "Įžengiant į Klaipėdos senamiestį reikia nusiimti kepurė". Aš noriu jo citatą perfrazuoti: "Senamiesčiu reikia keliais eiti, o jūs jį sudarkyti norite nesibaigiančiais automobilių srautais".
Rašyti komentarą