"Susidaro įspūdis, kad tuo keliu važinėjasi tik didieji vikšriniai traktoriai, normali mašina tik detales kaip grūdus barsto. Net pėsčiomis jau nelabai pereisi pritemus - kojas susilaužysi, o ką jau bekalbėti apie dviratį. Gal valdininkams atrodo, kad skomantiškiai ne jų rajone gyvena, kad jie neturi jokių reikalų ir darbų už kaimo?" - rašoma laiške ir klausiama, kam priklauso kelių priežiūra.
Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus teigė, kad žmonių skundai dėl šio keliuko jo nepasiekė nei raštu, nei telefonu. Net jeigu jų ir būtų, jie būtų perduoti valstybės įmonei "Klaipėdos regiono keliai", nes rajono savivaldybė lėšų to kelio remontui neskiria ir pati neremontuoja.
Pats A. Ronkus juo nevažiavo jau gal kokį mėnesį, tad situacijos nežino. Jis pripažįsta, kad kelio būklė nėra ideali: "80 km/h greičiu nepalėksi, bet tai juk žvyrkelis".
"Klaipėdos regiono kelių" direktoriaus Petro Kaučiko teigimu, žvyrkelis Pėžaičiai-Skomantai buvo greideriuotas spalio 15 d. Įmonės specialistai, patikrinę kelio būklę nusprendė, kad situacija tikrai nėra tokia, jog skubiai reikėtų jį vėl greideriuoti. Esą nuo automobilių ratų yra išsimušusios kelios nedidelės duobės, ir viskas.
"Kol dar nelijo, viskas buvo gerai, o dabar jau skundų sulaukiame. Mat kai kur žvyras yra su moliu, šis palijus ištirpsta. Žmonėms galbūt viskas atrodo baisiai, aš juos suprantu, bet žvyrkelis yra žvyrkelis - ne asfaltas", - kalbėjo direktorius.
P. Kaučiko teigimu, paprastai žvyrkeliai yra greideriuojami kartą per mėnesį ar kas pusantro mėnesio. Lėšų jiems greideriuoti kur kas dažniau tikrai nėra.
"Mes nelaukiame skundų, stengiamės palaikyti patenkinamą žvyrkelių būklę, kad neatsirastų didelių duobių. Kad visoje Lietuvoje tokios duobės žvyrkeliuose tebūtų kaip pas mus, tai būtų gerai. Nereikia Dievo iš dangaus varyti.
Suprantu žmones, kurie skundžiasi, jiems taip atrodo. Bet važinėjame, tikriname, deginame kurą kartais ir be reikalo. Žinoma, yra problemų, bet mes jų nesprendžiame ne todėl, kad nenorime, bet tiesiog trūksta lėšų", - aiškino Klaipėdos regiono kelininkų vadovas.
BEJE
Klaipėdos rajone žvyrkelių tėra likę sąlyginai mažai, apie 21 proc., tuo tarpu šalies vidurkis - 32 proc. Tai yra vienas labiausiai asfaltuotų rajonų Lietuvoje. Palyginti - Šilutės rajone žvyrkeliai sudaro 46 proc. visų kelių.
Rašyti komentarą