1994 m. Vyriausybės nutarimu KLR iki 2009 m. pamažu turėjo nutraukti laivų remontą, tačiau bendrovė šį terminą yra prasitęsusi iki 2016 m.
2000 m. Vyriausybės nutarimu 11,8 ha žemės sklypas prie Klaipėdos piliavietės patikėjimo teise valdyti buvo perduotas Klaipėdos miesto savivaldybei. 2002 m. miesto Tarybos sprendimu KLR buvo išnuomota žemė gamybinei veiklai iki 2009-ųjų. 2008 m. miesto Tarybos sprendimu nuomos terminas buvo pratęstas dar 3 metams, 2012 m. - metams, šiemet vėl, ko gero, miesto Taryba priims sprendimą žemę išnuomoti dar metams, nors KLR prašė trejiems.
Vakar miesto Tarybos Teritorijų planavimo komitete svarstytas 3,9 ha sklypo Pilies g. 4, esančio prie gamybinių KLR pastatų, nuomos sutarties projektas. Minėto sklypo vertė - 4,6 mln. Lt. Nustatytas nuomos tarifas - 1,3 proc. Taigi per metus savivaldybė už šio sklypo nuomą savo biudžetą papildo apie 60,6 tūkst. Lt.
Savivaldybė šiemet į sutarties projektą įtraukė įpareigojimą KLR nugriauti du pastatus, trukdančius žadamam tiesti keliui, kuriam gaunamas Europos Sąjungos finansavimas.
Minėto komiteto nariai susidomėjo, kodėl prašoma nugriauti ne visą pastatą iki galo. Savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas atkreipė dėmesį į tai, kad jeigu KLR nugriaus pastatą iki pamatų, ji neteiks teisės į sklypo po juo nuomą.
Komiteto nariai tokiam žemės nuomos sutarties projektui pritarė.
KLR generalinis direktorius Alvydas Butkus sako, kad situacija, jog vos ne kasmet reikia pasirašyti minėto sklypo nuomos sutartį, susidarė todėl, kad dar nebaigtas rengti visos teritorijos šalia piliavietės detalusis planas, kurio koncepcija patvirtinta 2011-aisiais.
Pasak K. Macijausko, detalusis planas yra parengtas, bet įstrigo todėl, kad jo nederina šalia esantys kaimynai - Uosto direkcija ir "Vakarų Baltijos laivų statykla".
A. Butkus tikisi, kad kai tik detalusis planas bus patvirtintas, tada būsią galima pasirašyti ir ilgalaikę žemės nuomos sutartį. Pagal tikimybę, kiek KLR turimi pastatai gali stovėti, žemės nuomos sutartis turėtų būti pasirašoma 36 metams.
Pasak A. Butkaus, laivų remontas tebėra pagrindinė bendrovės veikla ir pagrindinis pajamų šaltinis. Jo atsisakyti artimiausiu metu tikrai neketinama.
"Daugiausia tolesni mūsų planai priklausys nuo piliavietės reikalų, kaip vyks darbai jos teritorijoje", - sakė A. Butkus.
Rašyti komentarą