Priežastis paprasta - laiko taupymas. Jei automobiliu nespėjama pravažiuoti Kauno ar Dubysos gatvės sankryžos, laukti kito žalio signalo čia tenka kone pusantros minutės. Prie kitos sankryžos - tas pats.
Tiesa, prieš kurį laiką padėtį bandyta taisyti tarp šių dviejų sankryžų įgyvendinant žaliosios bangos principą, tačiau jis iki šiol nebuvo tobulas - jei automobiliu pajudėdavai užsidegus žaliai šviesai Kauno gatvės sankryžoje, privažiavus Dubysos gatvės sankryžą dar degdavo raudonas signalas.
Teigta, jog tai buvo naudinga didiesiems miesto maršrutiniams autobusams - jie pravažiuodavo vieną sankryžą, sustodavo stotelėje, nestabdydami kirsdavo kitą sankryžą.
Vis dėlto miesto Kelių policijos biuras nusprendė, kad šviesoforai turi tinkamai tarnauti ne tik visuomeniniam transportui - pareigūnai paprašė bendrovės "Gatvių apšvietimas" specialistų šiek tiek pakeisti eismą reguliuojančios įrangos veiklą ir 10-ia sekundžių sutrumpinti abiejų sankryžų šviesoforų sinchronizavimo laiką.
Tad praėjusią savaitę žalioji banga šioje Taikos prospekto atkarpoje pradėjo funkcionuoti taip, kad vairuotojas, degant žaliam šviesoforo signalui kirtęs vieną sankryžą, kitą pravažiuoja taip pat nestabteldamas.
Rašyti komentarą