Persikėlus didžiajai daliai Uosto direkcijos darbuotojų į bendras, 2011 m. kovo 22 dieną iš AB „DFDS Lisco“ už 14,014 mln. Lt įsigytas administracines patalpas, atlaisvinta 4464 m2 ploto patalpų.
Uosto direkcijos administracinių patalpų įsigijimo poreikį nulėmė tokie faktoriai, kaip Uosto direkcijos tarnybų koncentracijos būtinybė viename pastate, siekiant užtikrinti operatyvų uosto valdymą, taip pat siekis sutaupyti ir išvengti didelių eksploatacinių sąnaudų, susidarančių eksploatuojant kelis objektus ir papildomai nuomojant papildomas patalpas.
„Be to, atsižvelgėme ir į tai, jog iki tol turėtos administracinės patalpos neatitiko sanitarinių higienos normų, nes daugumai darbuotojų teko tik apie 4 m2 darbinio ploto. Įvertinus ir socialinį aspektą, t. y. pastato vietą, pasiekiamumą, patogumą, reikiamo ploto bei patalpų kokybės atitikimą,esamos administracinės patalpos atitinka mūsų poreikius ir lūkesčius“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Rašyti komentarą