Jis į Kazachstaną per 8 paras nuvilks 45 konteinerių sąstatą, gabenantį plataus vartojimo prekes.
"Saulės" išlydėti susirinkę projekto iniciatoriai ir partneriai džiaugėsi, jog jis pasižymi unikalumu - kroviniai nuo šiol keliaus ir iš Vakarų į Rytus, nes anksčiau kryptis dažniausiai būdavo atvirkščia. Taip pat kalbėta, jog iki šiol maždaug 95 proc. prekių iš Kinijos Europą pasiekdavo jūriniais keliais, todėl traukinio "Saulė" maršrutas bus puiki alternatyva.
Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas vylėsi, jog "Saulės" "spinduliai" šildys uostamiestį, o ypač jo iždą, bei linkėjo, kad jokie debesys neužtemdytų "Saulės" ateities.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas linkėjo, kad ši "Saulė" nebūtų tokia, kaip poliarinėse dienose ir naktyse - tekanti ir nusileidžianti tik kas pusę metų. "Saulė turi tekėti ir leistis kasdien", - sakė jis.
Primename, jog pirmasis 41 konteinerio traukinio "Saulė" sąstatas iš Kinijos miesto Čongčingo pajudėjo dar praėjusiųjų metų spalio 28 dieną. Kirtęs Kazachstano, Rusijos, Baltarusijos, Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos teritorijas, įveikęs beveik 11 tūkst. km atstumą, jis per 18 dienų pasiekė antrąjį pagal dydį Belgijos miestą Antverpeną. Tąkart tranzitu per Lietuvą gabenta kompiuterinė technika.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis džiaugiasi, kad praėjusiais metais pradėtas tarptautinio krovininio traukinio "Saulė" projektas po truputį įsibėgėja ir jame formuojasi abipusiai krovinių srautai.
Rašyti komentarą