Transportas senamiestyje: meras siūlo, direktorius abejoja

Transportas senamiestyje: meras siūlo, direktorius abejoja

Ketvirtadienį su VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" atstovais susitikęs miesto meras Vytautas Grubliauskas aptarė galimus viešojo transporto pokyčius, tarp jų, ir galinčius turėti įtakos niekaip nepavykstančiam senamiesčio gaivinimui.

V. Grubliauskas vėl iškėlė mintį apie eismo atnaujinimą Tiltų gatve. Eismas, jo manymu, galėtų būti leidžiamas tik tam tikromis valandomis, tačiau, "Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius Gintaras Neniškis tikino, jog tokie veiksmai visiškai nereikalingi. Neva, kai eismas Tiltų gatve buvo leidžiamas laikinai, atlikta analizė parodė, jog tai nepadarė jokios įtakos srautams senamiestyje - lėšų parkomatuose surinkta panašiai, kaip ir draudžiant eismą minėta gatve. Be to, G. Neniškio teigimu, susidarydavo viešajam transportui nepalankūs kamščiai, kainavę nemažai išlaidų.

Vistik sutarta, jog nors parkavimo atžvilgiu leidimas važiuoti Tiltų gatve situacijos nepakeistų, tačiau būtų labai naudingas eismo pralaidumo požiūriu. Nors prie konkrečių išvadų susitikimo metu neprieita, nuspręsta šį klausimą nagrinėti išsamiau.

Meras vėl iškėlė klausimą apie galimybę senamiestyje įrengti papildomą viešojo transporto stotelę, mat šiuo metu nuo keliavimo į senamiestį atbaido didelis atstumas. Siūlyta, jog stotelę būtų galima įrengti ties prekybos centru "Kiras". Svarstyta ir galimybė nebūtinai įrengti stoteles abiejose kelio pusėse, nes tik minėto prekybos centro pusėje įrengta stotelė išgelbėtų nuo didelio 1,2 km ilgio atstumo tarp dviejų stotelių - kitoje kelio pusėje jis yra trumpesnis. Nuspręsta abu variantus apsvarstyti, išplėtoti ir pateikti Saugaus eismo komisijai.

Svarstyta ir dar viena V. Grubliausko idėja - pietų metu nerinkti pinigų už mašinų stovėjimą senamiesčio zonoje. Tačiau G. Neniškis buvo linkęs abejoti tokiu sumanymu, mat jo teigimu senamiesčio zona ir taip yra užpildyta 130-140 procentų, todėl pritraukti dar didesnius automobilių srautus į senamiestį pietų metu būtų netikslinga, mat žmonės tiesiog neturėtų kur pastatyti automobilio. Jo manymu, geriau žmones į senamiestį pritraukti alternatyviais būdais - kad ir įrengiant patogią papildomą stotelę autobusams. Taip pat prisiminta galimybė įrengti pigesnes aikšteles aplink senamiestį, ar nemokamas aikšteles už parkavimo zonos ribų. Tokiu atveju, žmonės, palikę automobilius kiek tolėliau, galėtų ateiti į senamiesčio zoną pėsčiomis. Vis dėlto miesto meras nebuvo linkęs paleisti nemokamo parkavimo idėjos ir siūlė klausimą dar apsvarstyti, mat, jo manymu, suteikta galimybė senamiesčio zonoje pietų metu parkuotis nemokamai neprivalo garantuoti laisvos stovėjimo vietos.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder