Ketvirtadienį Klaipėdos miesto savivaldybės taryba pritarė trišalės partnerystės sutarties projektui bei įpareigojo administracijos direktorę Juditą Simonavičiūtę ją pasirašyti.
Miestas įsipareigojo patvirtinti žemės sklypo Naujojo Uosto g. 23, kuriame veikia KLASCO, detalųjį planą bei už šios krovos kompanijos lėšas įrengti Naujojo Uosto, J. Janonio ir Švyturio gatvių sankryžą bei nutiesti Švyturio gatvės tęsinį iki Malūnininkų gatvės.
Numatoma, kad KVJU direkcija turėtų parengti projektinius pasiūlymus pratęsti Švyturio gatvę pro "Žalgirio" stadioną ir privačių garažų kompleksą iki P. Lideikio gatvės. Tuo metu bendrovei KLASCO numatyti įpareigojimai finansuoti Švyturio gatvės tęsinio iki Malūnininkų gatvės statybą bei pasodinti 4 ha želdinių.
Partnerystės sutartį parengusi Klaipėdos miesto savivaldybės administracija savo ruožtu įsipareigoja maksimaliai greitai išduoti reikiamus leidimus bei operatyviai patvirtinti parengtus planus.
Nors kai kurie tarybos nariai siūlė nepritarti detaliajam planui, kurį patvirtinus KLASCO šioje teritorijoje iki 2020 metų krovą padidintų iki 9 mln. tonų per metus, tačiau šis pasiūlymas nesulaukė palaikymo.
"Džiugina ir tai, kad dalį teritorijos žadama aptverti ne betonine, kaip dabar, o permatoma ažūrine tvora. Manęs visai negąsdina už jos atsiversiantys krovos kompanijos teritorijos vaizdai, portaliniai kranai ir į uostą atplaukiantys lavai. Juk gyvename prie uosto ir turime jį matyti. Galiausiai, galėsime ir stebėti, kokius krovinius perkrauna KLASCO", - juokavo tarybos narė Ramunė Staševičiūtė.
Rašyti komentarą