Ypač daug ginčytasi, koks turėtų būti miesto vizijos akcentas – labiau nukreiptas į uostą, verslą, turizmą, informacinių technologijų išsivystimą ar ką kita.
Analizuojant verslo ir turizmo sričių stiprybes ir silpnybes, galimybes bei grėsmes, pažymėta, kad Klaipėdoje nėra atliktos nei verslo aplinkos, nei rekreacinių galimybių analizės. Teigiama, jog 60 proc. miesto verslo yra susiję su uosto veikla, tad uostui strateginiame plane turi tekti pagrindinė vieta.
Kritikos sulaukė ir pateiktos miesto vizijos frazės. Jos galimai neatitinka realios situacijos, įmanomos po septynerių metų, neatskleidžia uostamiesčio galimybių bei išskirtinumo.
„Pusę metų vyko darbas su šiuo dokumentu ir akivaizdu, kad mes nieko nepasiekėme“,- reziumavo miesto vicemeras Artūras Šulcas.
Tuo tarpu koncepcijos rengėjai teigė, jog kol kas pateikiama informacija, kuri suformuluota darbo grupių diskusijų metu. Ji bus naudojama tolesniuose dokumento rengimo etapuose, kol bus sudėlioti svarbiausieji akcentai.
Rašyti komentarą