Patikrinę visas uostamiesčio pėsčiųjų perėjas, Susisiekimo ministerijos specialistai siūlo net 23 perėjas iš viso naikinti. Esą jos išdėstytos per arti viena kitos. Keturių eismo juostų gatvių viduryje siūloma įrengti saleles pėstiesiems, taip pat pastatyti 7 naujus šviesoforus, kuriuos reguliuotų patys pėstieji – žalia šviesa jiems užsidegtų paspaudus mygtuką.
Ties beveik 20 itin judrių perėjų siūloma įrengti specialų kryptinį apšvietimą. Kai kuriose magistralinėse gatvėse siūloma naikinti greičio slopinimo kalnelius, nors jie ir buvo įrengti siekiant apsaugoti pėsčiuosius. Teigiama, kad tokiose greito eismo gatvėse perėjos turėtų būti įrengtos po gatve arba virš jos.
Pasak Klaipėdos miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, vien salelėms ir specialiam apšvietimui įrengti reikėtų apie milijono litų. Tokių pinigų miesto biudžete nėra, todėl pirmiausia bus imamasi pigiausių darbų – naikinti nurodytas perėjas. Taip pat bus siekiama specialų kryptinį apšvietimą įrengti bent prie poros perėjų. Kiti siūlymai, pasak jo, guls į strateginius miesto planus.
2011-aisiais Klaipėdoje avarijose žuvo 9 žmonės, keturi iš jų – eidami per perėjas. Pernai, policijai daugiau dėmesio skiriant eismo saugumui, žuvusiųjų skaičius sumažėjo iki penkių, perėjoje žuvo vienas žmogus.
Rašyti komentarą