Praėjusių metų birželį, vėliau nei planuota, pradėta Priekulės aplinkkelio statyba jau artėja prie pabaigos.
Darbus atliekančių jungtinės veiklos pagrindais dirbančių bendrovių "Lemminkainen Lietuva" ir "Hidrostatyba" vadovai tikisi, kad numatytasis 2014-ųjų gegužės terminas bus aplenktas maždaug pusmečiu.
"Šiuo metu jau atlikta beveik 85 proc. darbų, kitaip sakant, iš bendros 33,6 mln. Lt statybos sumos panaudota 28,4 mln. Lt", - spartų artėjimą prie pabaigos skaičiais apibūdina "Lemminkainen Lietuva" Vakarų Lietuvos regiono vadovas Algirdas Alūzas.
Pasak jo, liko padaryti ne tiek ir daug - baigti asfaltavimo darbus kai kuriuose ruožuose, tada užbaigti apdailos darbus, sutvarkyti šlaitus, pastatyti ženklus ir pasirūpinti horizontaliuoju kelio ženklinimu.
Be to, dar liko baigti įrengti tiltus per Miniją (tai bus ilgiausias jų, 83 metrų), Agluoną, Gruodę bei pralaidą per Neknupį. Šiuo metu jų užbaigtumas - iki 80 proc.
Važiuojant nuo Klaipėdos, aplinkkelis iš kelio Nr. 141 ties Dituvos kaimu suks Minijos upės link ir susijungs su vadinamuoju Agluonėnų keliu ties Stragnais II. Beje, jis tiesiamas per potvynio užliejamą zoną.
A. Alūzo teigimu, kol kas nepriimti sprendimai dėl leistino maksimalaus važiavimo aplinkkeliu greičio, nenuspręsta ir dėl galimų eismo saugumo priemonių. Aišku tik tiek, kad šviesoforų sankryžose ties įvažiavimu į aplinkkelį ir išvažiavimu iš jo nebus.
Be to, gali būti, kad netoli Dituvos kaimo stovintis automatinis greičio matuoklis bus perkeltas į aplinkkelį.
Priminsime, kad 6,5 km ilgio kelio nutiesimas - tik pirmas Priekulės aplinkkelio tiesimo etapas. Vėliau turėtų būti vykdomi antrojo etapo darbai, kuomet aplinkkelis bus pratęstas nuo Agluonėnų kelio iki tilto per Veiviržo upę Klaipėdos rajono pakraštyje.
Aplinkkelis apjuos Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau nei kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Teigiama, kad sunkiasvorių automobilių srautą nukreipus į jį, Priekulėje taps ir saugiau, ir ramiau, o vairuotojai sutaupys nemažai laiko, nes nebereikės važiuoti per miestelį.
Kelio Klaipėda-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruože tarp Pagėgių ir Klaipėdos per parą pravažiuoja daugiau nei 4 600 automobilių.
Istorija
Kelias, jungiantis Klaipėdą ir Tilžę per Priekulę, Šilutę ir kitus miestelius, buvo nutiestas XIX a. antroje pusėje. Jis pasižymėjo akmenimis grįsta danga, paaukštinta virš potvynių užliejamų laukų kelio sankasa, pavėsį važiuojantiems arkliniais vežimais sudarančiais šalikelėse pasodintais medžiais. Vėliau kelias rekonstruotas - XX a. išasfaltuotas ir šiek tiek praplatintas. Neseniai medžius dėl eismo saugumo imta šalinti.
Rašyti komentarą