Be to, ministras lankėsi Nyderlandų kompanijos "Van Oord Dredging and Marine Contractors BV" žemkasėje "Utrecht". Tiek laivo kapitonas, kiek kompanijos atstovai patikino R. Sinkevičių, kad bendrovė gilinimo darbus atliks numatytu laiku. Sutartį su olandais dėl Smeltės laivų apsisukimo rato tobulinimo projekto olandai pasirašė pernai birželį.
Įgyvendinant šį projektą bus kasama ir 300 m ilgio, apie 60 m pločio duobė, kurioje gylis turėtų siekti iki 16 m, reikalinga suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivui-dujų saugyklai. Ji turėjo būti pradėta kasti dar pernai lapkričio 15 d., tačiau šie darbai startavo tik praėjusį penktadienį.
Visai suskystintųjų gamtinių dujų terminalo infrastruktūrai sukurti prireiks 170 mln. Lt, iš jų 87 mln. Lt skiriami gilinimo darbams.
A. Vaitkus jau savaitę eina Uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas. Pirmiausia jis aplankė stambiąsias uosto kompanijos ir susipažino su jų problemomis.
Naujasis Uosto direkcijos generalinis direktorius pasipiktino tuo, kad 52 mln. Lt kainavęs vadinamasis "Begos" pirsas jau metus laiko nepripažįstamas tinkamu naudoti. Jam pažadėta tai padaryti jau šią savaitę.
Ministras su Uosto direkcijos specialistais aptarė jos investicinius planus šiems ir artimiausiems trejiems metams. A. Vaitkus kol kas investicinio klausimo nekomentuoja, nes bus peržiūrėta šių metų Uosto direkcijos sąmata.
A. Vaitkus dar dirbdamas Susisiekimo ministerijoje nepritarė tam, kad laivų remonto įmonės "Laivitė" nuomota uosto teritorija būtų išimta iš uosto teritorijos ir perduota Klaipėdos apskrities viršininko administracijai bei išnuomota UAB "Memelio miestas". Uosto direkcijos vadovas norėtų, kad pastarosios bendrovės bankroto atveju ši teritorija būtų grąžinta uosto poreikiams.
Šiuo metų tęsiami laivybos kanalo gilinimo darbai, kuriems naudojamos ir Europos Sąjungos lėšos. Juos atlieka ta pati olandų kompanija ir jie turėtų būti baigti šiemet vasarą. Kol kas gilinimo darbams atlikti prie krantinių lėšų nėra.
Rašyti komentarą