Palangos verslas gali pirkti skrydžius iš Maskvos

Palangos verslas gali pirkti skrydžius iš Maskvos

Iš Kauno į Maskvos Domodedovo oro uostą pernai gruodį pradėjusios skraidyti Rusijos aviakompanijos „IrAero“ lėktuvai šiemet gali pradėti leisti ir Palangoje.

Šio oro uosto vadovybė savo ruožtu dar sausio pabaigoje pranešė, kad kita Rusijos aviakompanija „RusLine" nuo birželio 13 d.  vėl vykdys reguliarius skrydžius maršrutu Maskva-Palanga-Maskva. Žadama, kad penkiasdešimt keleivių talpinantys lėktuvai į Palangą skraidys du kartus per savaitę trečiadieniais ir šeštadieniais. Skrydžiai irgi bus vykdomi iš Domodedovo oro uosto.

„IrAero“ atstovas Lietuvoje Aleksandras Kožinovas „Vakarų ekspresui“ Maskvoje patvirtino, kad šiuo metu to vedamos derybos su vieną kurorto viešbutį valdančiais verslininkais.

„Jie yra pasiryžę išpirkti vieną reisą per savaitę, o bilietus į jį platintų savo ruožtu“, - sakė A.  Kožinovas, neatskleidęs, kas yra tie potencialūs aviakompanijos partneriai.

Pokalbininko teigimu, po to, kai „IrAero“ pradėjo skraidyti iš Kauno (iniciatyvą dėl tokių skrydžių parodė šio oro uosto vadovybė), į juos kreipėsi ir Palangos oro uostas, tačiau jokių konkrečių susitarimų nebuvo pasiekta. 

Iš Karmėlavos į didžiausią Maskvos oro uostą 50 vietų „IrAero“ lėktuvai šiuo metu skraido keturis kartus per savaitę. Tai yra pirmoji Rusijos aviakompanijų trisdešimtuke esančios „IrAero“ kryptis Europoje.

Kauno oro uosto komercijos vadovė Jūratė Baltrušaitytė teigė, jog negalima tvirtinti, jog jos atstovaujamas oro uostas yra pigesnis nei Palanga.

„Standartiniai oro uosto tarifai, tvirtinami susisiekimo ministro, yra beveik vienodi. O nuolaidos priklauso nuo avialinijų įsipareigojimų“, - sakė J. Baltrušaitytė.

Moters teigimu, tam, kad Palangos oro uostas demonstruotų gerus rezultatus, būtina įvairiausia pajūrio regiono parama, kaip kad buvo daroma Kaune.

„Atsiradus įdirbiui ir rezultatams dabar jau patys, be savivaldybių paramos sugebėjome prisivilioti reisą į Maskvą“, - sakė J. Baltrušaitytė.

Žinia, šių metų pradžioje Susisiekimo ministerijos vadovai ragino Vakarų Lietuvos savivaldybes raginamos finansiškai prisidėti prie Palangos oro uosto reklamos priemonių naujiems skrydžiams ir turistams vilioti, tačiau šios tikino, kad jų biudžetuose pinigų turizmui skatinti nenumatyta. Klaipėdos pramonininkų asociacijai atlikus savo narių - įmonių vadovų – apklausą paaiškėjo, kad finansiškai prie naujų maršrutų iš Palangos tikrai neprisidėtų pusė apklaustųjų.  Kiti svarstytų galimybę prisidėti, tačiau pageidautų platesnės diskusijos.

Pramonininkai pirmenybę teiktų maršrutams į Maskvą  bei Hamburgą (Vokietija). Naujos linijos verslininkams reikalingos verslo kontaktams ir verslo plėtrai, o daugiau kaip pusė paminėjo ir asmenines keliones.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder