Palangos politikai taip pat pritarė skrydžiui į Londoną

Palangos politikai taip pat pritarė skrydžiui į Londoną

Šių metų paskutiniajame Tarybos posėdyje politikai pritarė asociacijos „Klaipėdos regionas“ projektui „Klaipėdos regiono pasiekiamumo didinimas“, kuriuo planuojamas skrydis Palanga–Londonas. Jam įgyvendinti Savivaldybė turėtų atseikėti 150 tūkst. litų.

Abejoja naudingumu

Paskutiniajame šių metų Tarybos posėdyje kurorto politikai pritarė naujo skrydžio – Palanga–Londonas finansavimui.

Meras Šarūnas Vaitkus politikams paaiškino, jog Palangos savivaldybė, norėdama pritraukti kuo daugiau pigių skrydžių, dėl šio sprendimo tarėsi su kitomis Klaipėdos regiono savivaldybėmis bei kurorto oro uostu. „Reikėjo įtikinti kaimynines savivaldybes, jog prisidėtų prie šio projekto, tačiau buvo iškelta sąlyga, kad mūsų įnašas bus didžiausias. Tikimės, kad skrydžiai į Londoną padės kurortui sulaukti daugiau svečių“, - projekto nauda įsitikinęs miesto vadovas.

Tačiau Tarybos nariui Aleksandrui Jokūbauskui kelia dvejonių, ar Savivaldybė, investavusi tokią sumą, tikrai sulauks grąžos. „Manau, šia kryptimi daugiausia naudosis emigrantai, kažin ar daug poilsiautojų sulauksime. Abejoju, ar tai pagerins verslo sąlygas. Gal geriau atlikime rinkodaros darbus ir rudenį nuspręskime, kiek tai naudinga miestui“, - siūlė politikas.

Vicemeras Saulius Simė priminė, jog šis klausimas buvo svarstomas jau prieš metus, be to, naujasis skrydis buvo pristatytas ir Palangos oro uosto direktorės Jolantos Jucevičiūtės. „Jei norime sužlugdyti projektą, galime laukti rudens, po to – dar kito“, - ironizavo politikas. Jam antrino Vytautas Stalmokas, taip pat pabrėžęs, kad dėl naujų skrydžių jau ne kartą diskutuota, tad siūlo pritarti.

Bendra vertė – 400 tūkst. Lt

Įgyvendinant šį projektą, per metus būtų įdiegiamos ne mažiau kaip penkios Klaipėdos regiono pasiekiamumą oro transportu skatinančios rinkodaros priemonės: regiono reklama avialinijų elektroniniuose ar spausdintuose skrydžių žurnaluose; avialinijų tinklalapyje bei naujienlaiškiuose; ant elektroninių bilietų, orlaivių viduje – lipdukai ant sėdynių atlošų, skrajutės ar lankstinukai kėdžių kišenėse, garsiniai pranešimai.

Bendra projekto vertė – 400 tūkst. Lt, iš jų Palangos savivaldybės įnašas – 150 tūkst. Lt, Klaipėdos – 135 tūkst. Lt, likusi suma – 115 tūkst. Lt – būtų padalyta kitoms savivaldybėms – Klaipėdos, Kretingos ir Skuodo rajonų, Neringos miesto bei Šilutės rajono pagal gyventojų skaičių.

Kryptimi Palanga–Londonas dukart per savaitę 180 vietų orlaivis galėtų skraidinti iki 180 keleivių – maksimaliai 37 tūkst. 440 asmenų per metus.

Beje, Tarptautinis Palangos oro uostas 2010–2013 m. dalyvauja ES lėšomis remiamame Pietų Baltijos bendradarbiavimo per sieną programos projekte „Visuotinis Pietų Baltijos pasiekiamumas“, viename iš jo etapų – 2012 m. Vokietijos įmonė atliko rinkos potencialo analizę ir rekomendavo naujas skrydžių kryptis iš kurorto oro uosto. Tarp galimų įvardytos Londono, Hamburgo, Frankfurto, Stokholmo, Milano, Malagos ir Antalijos. Iš jų Londonas bei Hamburgas išskirti kaip palankiausi pagal ekonominio naudingumo bei atsipirkimo kriterijus.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder