Į "Vakarų ekspreso" redakciją kreipėsi klaipėdietė Lilijana. Moters teigimu, jos anūkės turimas el. bilietas nustojo veikti. Tad ji, tikėdamasi pasikeisti 8 Lt kainuojančią kortelę į naują, nuėjo į VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" bilietų kasą.
"Tačiau čia man pasakė, kad be bilieto įsigijimą patvirtinančio čekio kortelės man niekas nepakeis. Iš kur aš dabar tą čekį paimsiu? Man, pensininkei, 8 litai yra dideli pinigai. Maža to, kortelėje dar būta bilietų už daugiau nei 9 litus", - ašarų neslėpdama pasakojo moteris.
Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, sugedęs el. bilietas nemokamai keičiamas nauju tol, kol jis galioja - t. y. ketverius metus nuo įsigijimo dienos. Tačiau būtina su savimi turėti pirkinio čekį, įrodantį, kad jūs esate konkretaus el. bilieto savininkas. Taip siekiama išvengti piktnaudžiavimo atvejų.
Tokių atvejų, kai svetimu el. bilietu bandoma pasinaudoti, jau būta.
"Gavome prašymą pakeisti turimą el. bilietą į naują. Tačiau po kiek laiko atėjo kitas žmogus, kuris pranešė apie prarastą kortelę ir mums pateikė minėto el. bilieto įsigijimo čekį", - pažymėjo G. Neniškis.
Rašyti komentarą