Prie šių krantinių laivai gali būti pakrauti ir saugiai išplaukti nugrimzdę į vandenį iki 13,4 metro.
Iki šiol Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitono pasirašytu įsakymu maksimali leistina laivų grimzlė uoste buvo 13 metrų. Tiek pakrauti laivus galima prie KLASCO naudojamų krantinių Nr. 4, Nr. 5 ir Nr. 6.
"Tai - naujas etapas Klaipėdos uosto ir mūsų kompanijos istorijoje, o mums kaip įmonei yra labai svarbu, kad buvo ištaisytos ankščiau padarytos klaidos ir dabar turime geras krantines, prie kurių galime dirbti ir pritraukti naujų krovinių", - sako Audrius Pauža, KLASCO generalinis direktorius.
Anot jo, Klaipėdos uostas žingsnis po žingsnio artėja prie tos ribos, kai bus galima pakrauti praktiškai visus laivus, kurie gali įplaukti į Baltijos jūrą. Maksimali Baltmax tipo laivų gramzda, kuri leidžiama plaukiant pro Danijos sąsiaurius, yra 15,4 metro.
"Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, įgyvendindama krantinių rekonstrukcijos ir uosto gilinimo projektus, nuveikė didelį darbą, kad uostas taptų patrauklesnis klientams - krovinių pervežėjams", - sako A. Pauža.
Uosto gylio didinimas jau praėjusiais metais davė apčiuopiamų rezultatų. Daugiau krauta didesnių laivų. Palyginti su 2011 metais, pernai KLASCO krovė 58 laivais mažiau, o krovinių buvo pervežta daugiau.
"Krauti didesnius laivus - galimybė krovinių pervežėjams sutaupyti pinigų, tai didina konkurencingumą ir krovinių siuntėjų susidomėjimą Klaipėdos uostu", - sako A. Pauža
KLASCO vadovas džiaugiasi, kad darbai tęsiami toliau ir pradedama likusios dalies krantinių Nr. 7 ir Nr. 8 rekonstrukcija, kurią numatoma baigti kitais metais.
"Vakarų ekspreso" informacija
Rašyti komentarą