Anot "Meridiano" paramos fondo direktoriaus Artūro Žičkaus, žmonės nebus kviečiami garsiąją brigantiną tempti lynais, kaip tai buvo daroma burlaivį palydint į bendrovės "Klaipėdos laivų remontas" doką remontui.
"Vienas dalykas yra laivą tempti pasroviui, o visai kas kita - prieš srovę. Tad dabar ieškome, kas galėtų nutempti burlaivį nuo "Memelio miesto" krantinės iki įprastos vietos. Reikia vilkiko", - sakė A. Žičkus.
Jis taip pat informavo, kad per rugpjūtį siautusią vėtrą "Meridianas" buvo apgadintas.
"Laivo korpuso remontas buvo atliktas sėkmingai, tačiau žalos padarė vėtra. Krantinė "Memelio miesto" teritorijoje nėra palanki, nėra užuovėjos, tad buvo apgadintas virš vandens esantis dešinysis laivo bortas, buvo nutraukti keli lynai. Teks jį remontuoti jau tada, kai laivas bus Danės krantinėje", - teigė pokalbininkas.
Jis patvirtino, kad kol kas kalbos apie tai, kad barkentina galėtų būti prišvartuota kitoje vietoje, tėra samprotavimai. Žinia, uostamiesčio Tarybos Miesto ūkio komiteto pirmininkas Vidmantas Plečkaitis pasiūlė laivą švartuoti tarp Biržos ir Pilies tiltų. Esą šioje vietoje "Meridianas" dar labiau puoštų miestą.
"Negalime ten švartuoti. Ta krantinės dalis, kurioje nuolat stovėjo "Meridianas", yra suteikta 10 metų panaudai neatlygintinai", - paaiškino A. Žičkus.
Kol kas dar nėra aišku, kokiu tikslu galėtų būti panaudotas "Meridianas". Atliekama galimybių studija.
Svarstoma galimybė kapitališkai restauruoti garsiąją barkentiną, kad ši galėtų plaukioti ir reprezentuoti mūsų miestą tarptautinėse regatose. Visgi tokia iniciatyva pareikalautų milžiniškų lėšų - esą pastatyti panašų naują laivą kainuotų du ar net tris kartus pigiau.
Manoma, kad "Meridianas" galėtų vėl tapti restoranu, savotišku muziejumi, kapitonų klubo būstine ir kt.
1948 m. pastatyta barkentina buvo Klaipėdos jūreivystės mokyklos mokomasis laivas, kuris Danės krantinėje prisišvartavo 1971 m.
Rašyti komentarą