Liko be karšto vandens - patys kalti

Liko be karšto vandens - patys kalti

Trūkus senamiestyje esančio namo karšto vandens tiekimo vamzdžiams gyventojai jau antrą vasario savaitę verčiasi be jo. Nesibaigiančių nepatogumų priežastis - nesugebėjimas išsiaiškinti, kam vamzdynas priklauso ir kas turi mokėti už remontą. O ir paaiškėjusi tiesa žmonių nedžiugina: susimokėti turi jie patys.

Kūlių Vartų gatvės 3-iojo namo šešių butų gyventojai be karšto vandens liko vasario 1-ąją, kai požeminėje trasoje trūko karšto vandens tiekimo vamzdis. Per tą laiką klaipėdiečiai daug nepatogumų patyrė dėl nesugebėjimo išsiaiškinti, kas, pagal teisės aktus, turi avarijos padarinius sutvarkyti.

[CITATA]Tik užvakar savivaldybėje po namo administratoriaus, tinklus prižiūrinčios bendrovės "Sobo sistemos" vadovo bei Butų ir energetikos poskyrio vedėjo susitikimo nuspręsta, jog viskuo rūpintis ir už tai susimokėti privalo patys gyventojai.

"Manau, kad tai buvo galima išsiaiškinti iš karto po avarijos, gal jau ir būtumėme sumokėję, ir karštą vandenį turėję. O dabar, kai siaučia gripas, iš čiaupo bėga ledinis vanduo, šildome jį dubenyse ir neaišku, kiek visa tai dar truks.

Be to, mums visiškai neaišku, kodėl mokėti turime mes, juk nesame įteisinę kiemo nuosavybės. Su paprastu žmogumi niekas nesikalba, siuntinėja vieni pas kitus", - skundėsi namo gyventoja.

Pasirodo, kad šis namas savo šilumos mazgo neturi - šiluma ir karštas vanduo vamzdžiais atkeliauja iš greta esančio pastato, o vamzdynas laikomas bešeimininkiu: pagal sutartis ir dokumentus jis nepriklauso nei "Klaipėdos energijai", kaip buvo anksčiau, nei tinklus prižiūrinčiai bendrovei.

"Tokiu atveju remontu pasirūpinti turėtų bendrasavininkai, šiuo atveju - gyventojai. Teisiškai šį reikalą reikėjo sutvarkyti anksčiau, tačiau susimąstyta tik įvykus avarijai", - sakė miesto savivaldybės Butų ir energetikos poskyrio vedėjas Algis Gaižutis.

Gyventojų nepaguodė ir "Sobo sistemų" direktorius gamybai Rimantas Valuntas.

"Dabar jiems belieka ieškoti būdų, kaip keisti karšto vandens tiekimą. Mano manymu, čia geriausiai būtų įrengti vandens šildytuvus. Girdėjau, kad gyventojai kviečiami į susirinkimą tartis, ką daryti.

Remontas brangiai kainuos, reikia atkasti trasą, kurios dalį apraizgiusios medžių šaknys. Vamzdynas - senas, jam tiek pat metų kaip ir namui", - pasakojo specialistas.

Tad ir šiandien lieka neaišku, kada karšto vandens tiekimas name bus atnaujintas. Tiesa, vamzdį žadėjo sutvarkyti AB "Klaipėdos energija".

"Mums žinoma ši situacija. Anksčiau tinklus prižiūrėjome mes, tačiau 2005 metais pasibaigė sutartis su savivaldybe. Nuo to laiko keitėsi įvairūs šilumos ūkį reguliuojantys teisės aktai ir mūsų bendrovė už tai jau neatsakinga.

Vis dėlto mes padėsime sutvarkyti - juk esame suinteresuoti, tie žmonės - mūsų klientai. Techninį darbą mes atliksime, tačiau organizaciniais reikalais turėtų rūpintis administratorius. Anksčiau reikėjo viską įteisinti", - pasakojo bendrovės "Klaipėdos energija" Šilumos tiekimo tarnybos vadovas Leonardas Jokubauskas, priminęs, kad panašių problemų yra visoje Lietuvoje.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder