Kuršių nerijoje – kantrybės išbandymas

Kuršių nerijoje – kantrybės išbandymas

Neringos kurorte atostogavusiems žmonėms, sekmadienį grįžtantiems namo, teko patirti tikrą kantrybės išbandymą. Smiltynėje iki Naujosios perkėlos sekmadienio popietę susidarė maždaug 3 km ilgio automobilių spūstis.

Grūstis nemažėja, ne ji nuolat pasipildo naujais automobiliais, kurie grįžta iš Kuršių nerijos. To ir reikėjo tikėtis, juk tiek žmonių buvo privažiavę. Patarimas tik vienas – kantriai laukti spūstyje, kol pavyks patekti į keltą. Arba namo važiuoti ankstų pirmadienio rytą, jei yra tokių galimybių“, – patarė pareigūnai.

Vairuotojai ir keleiviai kantriai laukia spūstyje ir, regis, nemalonumų nekelia. Tik vienas kitas išdrįsta „iššokti“ iš spūsties ir rizikingai pasileisti į priekį priešpriešinio eismo juostą. Tačiau tokių narsuolių vos keli, nes juo iškart drausmina pareigūnai. Iš Klaipėdos pusės Naujojoje perkėloje sekmadienio popietę taip pat buvo susiformavusi kelių šimtų metrų ilgio automobilių spūstis, tačiau apie 16 val. jos nebeliko.

Iš Klaipėdos pusės Naujojoje perkėloje sekmadienio popietę taip pat buvo susiformavusi kelių šimtų metrų ilgio automobilių spūstis, tačiau apie 16 val. jos nebeliko.

Naujojoje perkėloje automobilius iš vienos pusės į kitą kelia trys keltai, kurie dirba be grafiko ir be pertraukų.

„Smiltynės perkėlos“ duomenimis, penktadienį buvo pasiektas šio sezono per dieną perkeltų automobilių rekordas. Per dieną iš Klaipėdos į Kuršių neriją perkelti 2627 automobiliai, o iš Smiltynės į uostamiestį – 2235. Šeštadienį keltais iš Klaipėdos į Smiltynę perkelti 2249 automobiliai, o atgal – 2259 automobilių.

„Akivaizdu, jog šiandien Iš Smiltynės perkeltų automobilių skaičius bus didesnis nei tų, kurie keliasi į Kuršių neriją. Žmonės mums net skambina klausti, ar nėra eilių, ar įmanoma persikelti automobiliu“, – teigė „Smiltynės perkėlos“ dispečeriai.

 

 

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder