Pasak Kretingos autobusų parko vadovo Ramūno Korsako, tai – pirmasis atvejis Lietuvoje, kuomet autobusų ir geležinkelio stotys įsikuria viename pastate. Tiesa, bilietus skirtingoms transporto priemonėms keleiviai įsigyja skirtingose kasose – jos įrengtos priešingose laukimo salės pusėse.
Šiltoje laukimo salėje – trisdešimt sėdimų vietų. Eismą lauke stebi dvi vaizdo kameros.
Kol kas autobusai išvažiuoja iš senosios aikštelės, kuri dar nerenovuota. „Savivaldybės atstovai pažadėjo, kad šią vasarą bus pradėta renovuoti ir autobusų stovėjimo aikštelė. Tuomet stotimi naudotis bus patogiau tiek pro ją pravažiuojantiems vežėjams, tiek ir keleiviams“, - sakė R. Korsakas.
Šiuo metu rengiamas aikštelės techninis projektas. Veikiausiai ji liks toje pačioje vietoje, tik peronai bus pasukti į naujosios stoties pusę.
Kretingos autobusų parko transporto priemonės važiuoja 33 maršrutais. Tolimiausias – į Naująją Akmenę, kurio ilgis – 170 kilometrų. Kasdien Kretingos autobusai nuvažiuoja apie tris tūkstančius kilometrų, per metus jų rida sudaro 1,2 milijonus kilometrų.
Rašyti komentarą