Jau devintus metus skelbiamas konkursas "Sėkmingiausias metų turizmo projektas" yra svarbiausias turizmo sektoriaus renginys, kurio kasmet laukia visi, dirbantys šioje srityje. Metų pabaigoje nugalėtojai skelbiami dvylikoje nominacijų, o geriausius išrenka komisija sudaryta iš turizmo verslo asociacijų ir visuomeninių organizacijų deleguotų atstovų.
Valstybinio turizmo departamento direktorės Raimondos Balnienės teigimu, šiais metais sulaukta daugiau nei 100 teikimų dvylikai nominacijų. Pasiūlymus konkursui teikė savivaldybės, turizmo verslo asociacijos, gidų bei žurnalistų sąjungos ir turizmo informacijos centrai. Ketvirtadienį iškilmingo vakaro metu buvo apdovanoti sėkmingiausi 2011-ųjų metų apgyvendinimo paslaugų, sveikatingumo ir poilsio paslaugų, kelionių organizavimo paslaugų, kaimo turizmo ir maitinimo paslaugų teikėjai. Taip pat buvo įvertintas sėkmingiausias šių metų nekomercinis turizmo rinkodaros projektas, turizmo infrastruktūros projektas ir informacijos sklaidos projektas, pristatantis vietinio turizmo galimybes, bei geriausiai dirbantys turizmo informacijos centrai Lietuvoje
Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras jau ne pirmą kartą nominuojamas kaip "Sėkmingiausias metų turizmo informacijos centras Lietuvoje". Pasak direktorės R. Savickienės, šių metų laimėjimas - tai svarbus nuoširdaus viso įstaigos kolektyvo darbo įvertinimas. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras buvo pripažintas sėkmingiausiu už aktyvią veiklą organizuojant didžiųjų burlaivių regatą "The Culture 2011 Tall Ships Regatta", darbą tarptautinių renginių Harley Davidson "SUPERRALLY 2011" ir "Eurobasket 2011" D grupės varžybų metu. Įvertintas ir centro dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose, pažintinių turų užsienio žurnalistams organizavimas, kruizinių laivų aptarnavimas ir kokybiška kasdienė veikla teikiant informaciją apie Klaipėdą ir regioną daugiau nei 60 tūkst. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centre apsilankiusių turistų.
Konkurso "Sėkmingiausias 2011 metų turizmo projektas" dalyviai buvo vertinami pagal indėlį gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį, inovatyvumą, konkurencingumą, pasiektus veiklos rezultatus, taip pat buvo vertinamos gautos pajamos, investicijos, aptarnautų turistų ir įgyvendintų informacinės sklaidos priemonių skaičius. Buvo atsižvelgta ir į dalyvavimą rinkodaros ar prisistatymo renginiuose užsienyje, rekomendacijas, 2010-aisiais gautus apdovanojimus, pozityvius žiniasklaidos vertinimus.
Rašyti komentarą