Maždaug pusšešto kilometro ilgio atkarpa tarp Pėžaičių ir Veiviržėnų galėjo varžytis dėl baisiausio Lietuvos kelio titulo. Ji nebūtų padariusi gėdos ir tragiškiausio visos Europos kelio rinkimuose, jei tik tokie vyktų.
Tačiau visa tai jau baigia nugrimzti į praeitį - 1,7 mln. eurų vertės rekonstrukcijos darbai nuo 26,01 iki 31,58 kilometro šiame kelyje eina į pabaigą.
Pasak kelio rekonstrukcijos konkursą laimėjusios uostamiesčio įmonės "Žemkasa" direktoriaus Dainiaus Zoko, sunkiausi darbai jau atlikti, o šiuo metu intensyviai vyksta pagrindų tvarkymo bei asfaltavimo darbai. Dirbama ir savaitgaliais.
"Šiandienai yra užklotas pirmasis kelio sluoksnis - per 4 km asfalto. Kitą savaitę, antradienį ir trečiadienį, klosime dar vieną asfalto kilometrą, tad tvarkomo kelio beliks 800 metrų", - darbų eigą nupasakojo D. Zokas.
Tuomet liks galutiniai kelio užbaigimo darbai: bus klojamas viršutinis kelio sluoksnis, kalami atitvarai, statomi ženklai, apželdinama ir sutvarkoma aplinka.
NUŠLIAUŽĖ. Be visa kita, turėtų būti sutvarkytos ir kelio sankasos nuošliaužos, atsiradusios po tris savaites be perstojo pylusio lietaus.
Be visa kita, turėtų būti sutvarkytos ir kelio sankasos nuošliaužos, atsiradusios po tris savaites be perstojo pylusio lietaus.
Šią kelio atkarpą "Žemkasa" rekonstruoja nuo praėjusių metų rudens. Oficiali darbų pabaiga, numatyta dar prieš Lietuvos automobilių kelių direkcijai skelbiant konkursą, yra 2016-ųjų lapkričio 17 diena.
Paklaustas, ar iki numatytos datos darbai bus baigti, D. Zokas neabejojo: "Nematome, kad kažkas būtų sudėtingo ar nepadaromo, nebent darbams vykti sutrukdytų gamtos sąlygos." Anot jo, ir dabar neatsiliekama nuo grafiko.
Nepaisant darbų, žmonės, važiuojantys į Veiviržėnus iš Pėžaičių ar atvirkščiai, naudotis keliu gali. Tiesa, čia greitis ribojamas iki 50 km/h, be to, įrengti laikini šviesoforai, mat vienoje atkarpoje eismas galimas tik viena kryptimi.
Rašyti komentarą