Artimiausiame posėdyje Klaipėdos miesto taryba turės nustatyti KKT teikiamų paslaugų valandos įkainį. Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus teigimu, tai tėra formalumas, kuris miesto biudžetui papildomai nekainuos nė cento.
"Iki šiol už KKT paslaugas mokėdavome pagal darbų sąmatas ir pateiktas sąskaitas. Tačiau dabar, pasikeitus keliems teisės aktams, reikia nustatyti konkretų šios įstaigos darbo valandos įkainį. Kita vertus, sulaukiame Palangos, Kretingos ir Klaipėdos rajonų savivaldybių administracijų specialistų užklausų, kiek kainuotų viešojo transporto kontrolės paslaugos atlikimas šių savivaldybių teritorijoje", - aiškino R. Mockus.
Jei KKT savo veiklos geografiją praplėstų į kaimyninius rajonus, gautų galimybę papildomai užsidirbti. O Klaipėda už viešojo transporto keleivių ir rinkliavos kontrolę šiemet neketina mokėti daugiau nei numatyta biudžete - 833 tūkst. Lt.
Uostamiesčio savivaldybė 2012 m. buvo nustačiusi 7 550 valandų trukmės kontrolę. Šiemet rinkliavos rinkimo zona buvo praplėsta ir pailgintas rinkliavos rinkimo laikas, todėl Klaipėdos miesto savivaldybė planuoja įsigyti kontrolės paslaugą, kurios metinė apimtis - 11 700 valandų, bei planuoja nustatyti rinkliavos įrangos priežiūros paslaugų apimtį - 4 700 valandų.
"Norint užsakyti minėtas paslaugas, reikia nustatyti konkretų valandinį įkainį. Už vietinės rinkliavos kontrolę - 55,66 lito su PVM, už viešojo transporto kontrolę Klaipėdoje - 27,83 lito, priemiestyje - 81,07 lito. Būtent tiek už KKT kontrolierių darbo valandą turėtų mokėti kaimynai", - aiškino R. Mockus.
Pasak jo, Viešųjų pirkimų tarnyba leido Klaipėdos miesto savivaldybei neskelbti viešojo konkurso kontrolės paslaugai pirkti, o su KKT sudaryti vidaus sandorį.
"KKT transportas teikia specifinę paslaugą miesto savivaldybei, iš kurios gauna net 99,3 procento savo pajamų. Tokiai paslaugai konkursas nereikalingas", - aiškino R. Mockus.
Rašyti komentarą