„Darbus jau pradėjome – paskelbėme konkursą, atrinkome projektuotojus griovimo darbams. Gerbdami įstatymus, įpareigojimus nugriauti statinį ir sutvarkyti teritoriją įvykdysime laiku. Nepaisant kilusių nesklandumų, juos spręsime, pertvarkysime procesus ir rasime kitų efektyvių būdų, kaip užtikrinti tinkamą valstybinės reikšmės kelio Smiltynė–Nida priežiūrą. Tiesa, patirsime finansinių nuostolių: teks į nuostolius perkelti atliktas investicijas, iš dalies turėsime padengti griovimo darbus, esant sunkioms sąlygoms kelių valymui ir barstymui vienu metu gali tekti siųsti papildomą techniką”, – teigia VĮ „Kelių priežiūra“ generalinis direktorius Darius Aleknavičius.
Druskos sandėlio-garažo statybos leidimas išduotas 2004 m. balandžio 30 dieną. Statybos buvo pradėtos 2007 metų pavasarį ir beveik baigtos, tačiau paaiškėjo, kad druskų sandėlis yra pastatytas kraštovaizdžio tvarkymo zonoje, skirtoje renginiams, muziejams. Klaipėdos miesto apylinkės teismas 2016 m. spalio 17 d. sprendimu įpareigojo statinį nugriauti.
Juodkrantė – kelių priežiūrai svarbi strateginė vieta, kur laikoma valymo ir barstymo technika, dangos slidumą mažinančios medžiagos. Kai sandėlis bus nugriautas valstybinės reikšmės kelio Smiltynė–Nida priežiūra bus organizuojama iš žemyninės pusės. VĮ „Kelių priežiūra“ vadovas tikina, kad bus dedamos visos pastangos, kad eismo dalyviai nenukentėtų ir darbų kokybė nesuprastėtų – kelių priežiūra užtikrinta laiku ir laikantis reikalavimų.
Rašyti komentarą