Jūros tiltas tampa pavojingas pėstiesiems

Jūros tiltas tampa pavojingas pėstiesiems

Nors vie­no lan­ko­miau­sių Pa­lan­go­je ob­jek­tų – jū­ros til­to – prie­igo­se pa­sta­ty­ti pės­čių­jų zo­ną žy­min­tys spe­cia­lūs ženk­lai, ne­draus­min­giems poil­siau­to­jams jie kol kas la­biau pri­me­na de­ko­ra­ci­jas, ku­rių ne­bū­ti­na pa­isy­ti.

Aiš­kiai pa­žy­mė­ta, kad Pa­lan­gos til­tas – tik pės­čių­jų zo­ną, ta­čiau tiek dvi­ra­ti­nin­kai, tiek ke­tur­ra­čių ve­lo­mo­bi­lių mė­gė­jai drą­siai nar­do tarp žmo­nių ir ke­lia ava­ri­nes si­tua­ci­jas. Bau­dos, sie­kian­čios iki 140 li­tų, pa­žei­dė­jų ne­gąs­di­na, tad tai­syk­lių ne­pai­sy­mas mies­to val­džią ir po­li­ci­ją ver­čia im­tis dras­tiš­kes­nių prie­mo­nių.

Gir­ti šumacheriai

Va­sa­ro­to­jų sau­sa­kim­ša­me di­džiau­sia­me pa­jū­rio ku­ror­te pės­tu­te jau pa­vo­jin­ga vaikš­čio­ti ne tik bul­va­ruo­se, pės­čių­jų gat­vė­se ar alė­jo­se, bet ir ant jū­ros til­to. Mat ten nuo­lat zu­ja dvi­ra­čiai, ke­tur­ra­čiai ve­lo­mo­bi­liai, rie­džiai ir ki­tos žmo­gaus ko­jo­mis ar kū­no svo­riu val­do­mos trans­por­to prie­mo­nės.

Pa­lan­gos vi­ce­me­ras Sau­lius Si­mė ne­slė­pė, kad vers­li­nin­kai el­gia­si taip, kaip jiems lei­džia nu­sta­ty­tos tai­syk­lės. „Ne­ga­li­me kon­tro­liuo­ti vers­li­nin­kų, mat jie ko­mer­ci­nę veik­lą, ju­ri­diš­kai įre­gis­tra­vę kaip in­di­vi­dua­lią ar­ba iš­siė­mę vers­lo liu­di­ji­mą, vyk­do sa­vo ar iš­si­nuo­mo­tuo­se skly­puo­se. O juo­se – dvi­ra­čių, ke­tur­ra­čių nuo­mos punk­tai. Kai ku­rie vers­li­nin­kai rei­ka­lau­ja klien­tų, prieš tai su­pa­žin­di­nę juos su va­ži­nė­ji­mo po mies­tą tai­syk­lė­mis, pa­si­ra­šy­ti. Bet juk pats vers­li­nin­kas ne­skųs ne­draus­min­gų klien­tų po­li­ci­jai, nes tai bū­tų nau­din­ga jo kon­ku­ren­tams“, - LŽ sa­kė vi­ce­me­ras. Pa­klaus­tas, ar dėl pe­da­lų ma­nia­kų, siau­tė­jan­čių ant pės­čių­jų itin mėgs­ta­mo jū­ros til­to, ne­rei­kė­tų im­tis griež­tes­nių prie­mo­nių, po­li­ti­kas pri­pa­ži­no tvar­kos ser­gė­to­jų spra­gą.

„Til­to prie­igo­se yra pės­čių­jų zo­nos ženk­las. Ja­me pa­vaiz­duo­tas žmo­gus, ve­dan­tis vai­ką. Dar vie­no, su perb­rauk­tu dvi­ra­čiu ar ke­tur­ra­čiu ve­lo­mo­bi­liu, lyg ir ne­rei­kė­tų. Dvi­ra­čiai - dar pu­sė bė­dos, bet ke­tur­ra­čiai... Jais daž­niau­siai va­ži­nė­ja al­ko­ho­lio pa­dau­gi­nęs jau­ni­mas. Pa­ti trans­por­to prie­mo­nė sve­ria ke­lis šim­tus ki­log­ra­mų, dar pri­dė­ki­me ke­tu­rių su­au­gu­sių žmo­nių svo­rį, tad jei ke­tur­ra­tis par­trenk­tų, bū­tų bė­dos“, - pri­pa­ži­no Pa­lan­gos vi­ce­me­ras.

Be­je, LŽ žur­na­lis­tui te­ko ste­bė­ti si­tua­ci­ją, kai vie­to­je ne­nus­tygs­tan­čią mer­gai­tę, šas­te­lė­ju­sią į ša­lį nuo ma­mos, par­tren­kė dvi­ra­ti­nin­kas. Lai­mė, tą­kart ap­siei­ta be di­de­lių trau­mų, ta­čiau vai­ko mo­ti­na sprun­kan­čiam pa­žei­dė­jui pa­vy­mui dar il­gai lai­dė ug­nin­gas rep­li­kas.

Sta­tys užtvarus

Pa­lan­gos mies­to po­li­ci­jos ko­mi­sa­ria­to Vie­šo­sios po­li­ci­jos sky­riaus vir­ši­nin­kas Gin­tau­tas Po­ce­vi­čius LŽ pa­brė­žė, kad prie kiek­vie­no poil­siau­to­jo par­ei­gū­no ne­pas­ta­ty­si, nes jie ir taip ne­spė­ja su­ktis. „Mū­sų pa­tru­liai bu­di ir prie til­to, ir ant jo. In­ci­den­tas, ma­tyt, įvy­ko, kai po­li­ci­nin­kų ne­bu­vo. Šiaip ar taip, dvi­ra­tį Pa­lan­gos til­tu ga­li­ma tik stum­ti. Taip daž­niau­siai el­gia­si žve­jai, o jau­ni­mė­lis le­kia kaip akis iš­de­gęs. Ypač daug rū­pes­čių pri­da­ro ke­tur­ra­čiai, mat šios trans­por­to prie­mo­nės uži­ma daug vie­tos, truk­do lais­vam pės­čių­jų ju­dė­ji­mui ir pri­šau­kia ne­lai­mę. Ne vie­ną ir ne de­šimt pa­žei­dė­jų ant til­to esa­me nu­bau­dę“, - LŽ tei­gė par­ei­gū­nas. Pa­sak jo, bau­dos sie­kia nuo 80 iki 140 li­tų, ta­čiau pir­mą kar­tą pri­čiup­tiems pa­žei­dė­jams pi­ni­gi­nę ten­ka pa­leng­vin­ti tik 40 li­tų.

Ku­ror­to vi­ce­me­ras S. Si­mė LŽ pa­ti­ki­no, kad jau šią sa­vai­tę spręs vis di­dė­jan­čią prob­le­mą. „Rei­kia baig­ti tą ne­tvar­ką. Ma­tyt, til­to prie­igo­se teks įreng­ti spe­cia­lius stul­pe­lius, už­kar­das, ta­čiau ra­ki­na­mas, kad ga­lė­tų pri­va­žiuo­ti ko­mu­na­li­nin­kų ma­ši­nos. Pa­vyz­džiui, Bi­ru­tės par­ke taip pat drau­džia­ma va­ži­nė­ti dvi­ra­čiais ir ke­tur­ra­čiais, ir tai da­ry­ti truk­do prie įėji­mų įbes­ti stul­pe­liai“, - sa­kė jis.

Be­je, kai ku­rie ke­tur­ra­čių nuo­mo­to­jai ant ve­lo­mo­bi­lių užk­li­ja­vo bend­ro­vės rek­vi­zi­tus su klau­si­mu: „Kaip aš vai­ruo­ju?“ „Šiuo pa­vyz­džiu rei­kė­tų pa­sek­ti ir ki­tiems nuo­mo­to­jams, kad pra­ei­viai ga­lė­tų leng­vai de­mas­kuo­ti pa­žei­dė­jus. Juk nuo­mo­da­mi trans­por­to prie­mo­nes poil­siau­to­jai pa­lie­ka as­mens ta­pa­ty­bės do­ku­men­tus. Ta­čiau ar kiek­vie­nas vers­li­nin­kas ry­šis skųs­ti po­li­ci­jai tai­syk­lių ne­si­lai­kan­čius chu­li­ga­nus?“ – svars­tė Pa­lan­gos vi­ce­me­ras.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder