Antradienį Vyriausybės posėdyje buvo pritarta registruoti Smiltynės jachtų uostą. Jis bus atskiriamas nuo Klaipėdos uosto ir funkcionuos kaip atskiras vandenų uostas. Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Alina Velykienė tvirtino, jog tokio Vyriausybės nutarimo prireikė dėl to, jog minėtas uostelis ribojasi su Kuršių nerijos nacionalinio parko teritorija.
"Uostamiesčio Savivaldybė, kaip Klaipėdos jachtklubo dalininkė, kreipėsi į Saugios laivybos administraciją prašydama, kad būtų įregistruotas toks uostelis. Šios įstaigos vadovas per Susisiekimo ministeriją inicijavo tokį Vyriausybės nutarimą", - aiškino A. Velykienė.
Tad jau kitą savaitę Saugios laivybos administracijos specialistai turėtų įvertinti Smiltynėje sukurtą infrastruktūrą ir suprastruktūrą. Po apžiūros bus priimtas sprendimas dėl objekto įregistravimo.
Anot A. Velykienės, jei nebus sulaukta pastabų, uostelio veiklą tikimasi pradėti liepos 10 arba 11 dieną.
Klaipėdos jachtklubo atidarymas Smiltynėje strigo net penkerius metus. Klaipėdos pilies uostas pernai nesutalpino visų norinčių jame apsistoti laivelių, o uostas Smiltynėje, kurio rekonstrukcija kainavo daugiau kaip 14 mln. litų, kelerius metus stovėjo tuščias ir nenaudojamas.
Nors uostą buvo planuota atidaryti dar pernai, tai sustabdė biurokratinės kliūtys - strigo ir statybos, ir operatoriaus parinkimas. Prieš kelis mėnesius VšĮ Klaipėdos jachtklubas ir UAB "Solarstreet" pagaliau pasirašė sutartį dėl Smiltynės jachtų uosto infrastruktūros operavimo. Ji sudaryta 10 metų, per kuriuos naujoji operatorė "Solarstreet" įsipareigojo į Smiltynės jachtų uostą investuoti 147 tūkst. eurų. Ji įrengs administracines, viešojo maitinimo patalpas, poilsio aikštelę, turizmo informacinius stendus, nupirks uosteliui aptarnauti būtiną įrangą ir kt.
Rašyti komentarą