Senoji Gargždų autobusų stotis skaičiuoja jau ne pirmą dešimtmetį. Ji pasenusi ne tik morališkai, bet ir fiziškai. Dalis jos akcijų priklauso Savivaldybei, todėl nuspręsta jas privatizuoti, o gautas lėšas investuoti į naujos statybas.
„Diskusijos dėl autobusų stoties verda jau seniai, tačiau turbūt nėra prieštaraujančių, jog investicijos į šią infrastruktūrą – būtinos. Tai vienas iš mūsų skaudulių ir norisi, kad jo neliktų. Tad ir buvo priimtas sprendimas statyti naują pastatą. Iš esmės nesikeičia ir vieta. Naujoji autobusų stotis iškils šalia senosios. Ir tai ne tik dėl vežėjų patogumo, bet ir gyventojų, kurie jau nuo seno yra įpratę, kad autobusų stotis yra šioje vietoje“, – sako Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas.
Šią savaitę Klaipėdos rajono savivaldybė paskelbė konkursą, kurio metu bus ieškomas rangovas, projektuosiantis naują Gargždų autobusų stotį. Tiekėjui keliamos užduotys suprojektuoti keleivių laukimo salę su keliasdešimt sėdimų vietų, prekybos vietą – spaudos kioskas su bilietų kasa, sanitarines ir administracines patalpas su vairuotojų poilsio kambariu.
Taip pat numatyti informacinius monitorius su autobusų tvarkaraščiais, įgarsinimo sistema. Naujoji stotis turi būti pritaikyta žmonėms su negalia, laukimo salėje bei lauko erdvėse suprojektuotos vaizdo stebėjimo sistemas, kurios padės užtikrinti keleivių saugumą.
„Naujoji stotis turėtų būti ne mažesnė nei 80-imt kvadratinių metrų. Skaičiuojame, kad pagal mūsų keleivių srautus tai būtų optimalus variantas. Perone turi būti suprojektuotos 4 autobusų stovėjimo aikštelės, lauko medija ir keleivių informavimo sistema, o įvažiavimas į stotį turi būti numatytas iš P. Cvirkos gatvės. Mūsų tikslas – šiuolaikiška ir patogi autobusų stotis, tenkinanti tiek gyventojų, tiek vežėjų poreikius“, – tikina Administracijos direktorius Artūras Bogdanovas.
Naujos stoties projektuotojas turėtų paaiškėti jau šiais metais. Kitų metų pavasarį būtų galima skelbti rangos konkursą, o duris autobusų stotis atvertų 2021-ųjų pabaigoje.
Rašyti komentarą