"Mūsų susirašinėjimai su įvairiomis institucijomis tęsiasi jau daugiau nei metus. Deja, argumentuoti prašymai atsimuša lyg į sieną – AB "Lietuvos geležinkeliai“, šią bendrovę kontroliuojanti Valstybinė geležinkelio inspekcija, Klaipėdos miesto savivaldybė apsiriboja tik formaliais atsakymais ir nesivargina šios problemos spręsti“, - sakė Girulių iniciatyvinės grupės narė Indrė Valionienė.
Giruliškių teigimu, problemos itin paaštrėjo prieš porą metų. Nuo 2008 metų rudens traukinių eismas pasidarė ne tik labai intensyvus ir triukšmingas, ypač naktį, bet ir nesaugus. Esą pravažiuojančių traukinių greitis neleistinai didelis, įrengta geležinkelio pervaža yra be apsauginių atitvarų, geležinkelio bėgiai neatitverti nuo gyvenamųjų ir poilsio teritorijų garsą izoliuojančiomis sienelėmis, dideliu greičiu pravažiuodami gyvenvietę traukiniai signalizuoja po kelis kartus bei sukelia net už kelių šimtų metrų jaučiamą vibraciją.
"Žmonės ne kartą kvietėsi visuomenės sveikatos specialistus, kad jie patikrintų triukšmo lygį ir įvertintų, ar jis neviršija normų. Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos centras konstatavo, kad traukinių triukšmas viršija įstatymais reglamentuotas normas, tai patvirtino ir Valstybinis aplinkos sveikatos centras. Tad kyla klausimas, kodėl į šią problemą iki šiol žiūrima pro pirštus?“ - sakė I. Valionienė.
Prašymą, raginantį atkreiptį dėmesį į susiklosčiusią padėtį, pasirašė 70 gyventojų. Gyvenvietės atstovai sako nepuoselėjantys vilties, kad traukiniai Girulius aplenks, tačiau jie tikisi, kad į šią problemą bus pažvelgta.
"Visame pasaulyje yra priimtina, kad traukiniai per gyvenvietes važiuoja nedideliu greičiu, be to, triukšmą blokuoja specialios garsą sulaikančios sienelės. Tačiau apie tokias galimybes su mumis nė nebuvo diskutuota", - sako gyventojai.
Rašyti komentarą