"Tai yra tikrai gera vieta, nes čia susidaro Gargždų miesto visuomeninių zonų teritorija: mokyklos stadionas, mokykla, mūsų projektuojamas pastatas, esamas stadionas, parkas. Tai teritorija, kurioje vyksta visas kultūrinio gyvenimo veiksmas", - tvirtino projekto rengėjų UAB "Synergy Solutions" architektas Arvydas Gudelis.
Didesniajame iš blokų numatyta įkurti universalią sporto salę, kurioje esą galės vykti NKL lygio krepšinio, futsalo varžybos. Teigiama, kad krepšinio varžybas galės stebėti 800, o futsalo - 500 žiūrovų. Taip pat salėje, keičiant žymėjimą ant grindų, bus galima užsiimti ir kitomis sporto šakomis: tinkliniu, badmintonu ar tenisu.
Mažesniajame pastato korpuse bus įrengtas baseinas, padalintas į dvi dalis. Vienoje dalyje bus 25 m ilgio 4 takelių baseinas, o kitoje - pramoginiai baseinai. Be to, pastarojoje dalyje veiks ir įvairios pirtys, teikiančios SPA paslaugas.
Pastatus jungiančioje dalyje bus įrengtos administracinės ir kitos patalpos.
Taip pat bus plečiama stadiono automobilių stovėjimo aikštelė.
Žadama, kad bus išsaugota ir žalioji zona - medžiai, esantys tarp Kvietinių gatvės ir automobilių stovėjimo aikštelės, bus neliečiami. Tiesa, projektui įgyvendinti siūloma šalinti 108 medžius, kurių daugelis yra neprižiūrėti, užaugę chaotiškai. Be to, iš jų vos devyni yra geros būklės.
Pats pastatas taip pat žaliuos - dalis fasado bus želdinama vijokliniais augalais, siekiant įlieti kompleksą į kraštovaizdį.
Ne visi pristatyme pateikti pasiūlymai susirinkusiems Savivaldybės atstovams ir miesto gyventojams buvo priimtini, tad kai kuriems pažerta ir kritikos.
VIETA. Modernus pastatas, susidarantis iš trijų blokų, planuojamas Kvietinių g. 26, šalia Gargždų miesto stadiono.
Pavyzdžiui, sulaukta pastebėjimų, jog šalia mokyklos suprojektuotos autobusų stotelės vietos, jų eismas aikštelėje yra pavojingas, o į gatvę transporto priemonės turės išvažiuoti atbuline eiga, tad kyla pavojus nuolat gatve vaikštantiems mokiniams.
"Yra mokykla, vaikai, po pamokų mašinų srautai dideli, autobusai aikštelėje važinėja. O jei kokia nelaimė nutiks? Kas atsakomybę prisiims?" - klausė tarybos narys Viktoras Kura.
Projekto įgyvendintojai teigė, jog tam ir buvo sukurtas antras išvažiavimas, kad autobusai galėtų važiuoti ratu, o ne stumtis atbuline eiga.
Taip pat buvo išreikšti susirūpinimai dėl per mažos automobilių stovėjimo aikštelės, automobiliais apstatytos šalia esančios Kvietinių gatvės, neaiškios atliktos medžių ekspertizės ir kitų problemų.
Rašyti komentarą