Pagal grafiką jis išplaukti atgal į Kylį turėjo antradienį, 17.30 val., tačiau, savaime suprantama, po tokio incidento tai buvo neįmanoma.
"DFDS Seaways" Komunikacijos ir reklamos skyriaus vadovas Vaidas Klumbys informavo, kad "Victoria Seaways" keleiviai iš karto nebuvo Klaipėdoje išleidžiami iš laivo dėl jų pačių saugumo. Į keltą atvykę ekspertai, įvairių institucijų atstovai turėjo nustatyti gaisro priežastis, o svarbiausia - įsitikinti, ar saugu atidaryti galinius laivo vartus, ar nėra likusių paslėptų gaisro židinių.
Beje, keleiviai, neturėję automobilių, iš karto buvo išleisti, kai tik keltas prisišvartavo. Gavus leidimą išvažiavo ir autotransporto priemonės, buvusios viršutiniame denyje, pavyzdžiui, rusų autobusas, o kitiems teko palaukti, nes iš pirmo bei antro denio transporto priemonės turėjo važiuoti per trečią denį. Be to, ekspertai reikalavo, kad kai kurios mašinos liktų tose pačiose vietose. Galiausiai antradienį kelte buvo likusios tik dvi krovininės mašinos, buvusios gaisro epicentre. Visos transporto priemonės buvo apžiūrėtos, ar joms nepadaryta kokių nors pažeidimų.
Laukę keleiviai ir autotransporto priemonių vairuotojai buvo autobusais nuvežti į keltą "Liverpool Seaways", jiems pasiūlyta kavos ir užkandžių. Kai šiame laive prasidėjo krovos darbai, mat jis antradienį išplaukė į Karlshamną (Švedija), jie sugrąžinti į "Victoria Seaways". Norintiems buvo pasiūlyta nakvoti laive. Tuo pasinaudojo du vairuotojai ir 6 užsieniečiai.
Vakar į papildomą reisą iš Kylio išvyko bendrovės keltas "Vilnius Seaways". Planuojama, kad ir keltas "Corona Seaways" užsuks į Kylį paimti keleivių ir krovinių.
Lietuvos saugios laivybos administracijos direktorius Evaldas Zacharevičius informavo, kad inspektoriai didelių pažeidimų laive nenustatė. Tą patį patvirtino ir V. Klumbys. Šiuo metu atliekami laivo remonto darbai. Būtina nuplauti ir kai kurias aprūkusias laivo denio vietas.
Rašyti komentarą