VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) vadovas Gintaras Neniškis sako, kad jau šiandien tokie keleiviai gali kreiptis į įstaigos kasą, įsikūrusią S. Daukanto gatvėje, kur jiems bus grąžinti arba pinigai, arba bilietai.
KKT vadovas tvirtina, kad tokie atvejai pasitaiko gana retai.
Kasa dirbs ilgiau
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad uostamiesčio transportininkai elektroninio bilieto rangovams - konsorciumui, sudarytam iš Lietuvoje veikiančios UAB "Atea", lenkų "Sygnyt S.A." ir slovakų "Emtest a.s." - turi nemažai pretenzijų ir teisme prašo, kad būtų pašalinti trūkumai. Didžiausi jų - iki šiol autobusuose neveikia bilietus turintys spausdinti aparatai, beveik pusė stotelėse įrengtų informacinių švieslenčių iš viso nedirba, o likusios rodo netikslius duomenis, rangovai nesutinka įdiegti valandinių bilietų.
Pasak G. Neniškio, dabar bandoma viską išspręsti taikiai, tad pirmadienį vakare slovakų firmos atstovai buvo prisijungę ir atlikinėjo kai kuriuos sistemos tobulinimo darbus.
"Dėl jų antradienį anksti ryte sutriko ryšys su autobusais. Daliai jų į gatves, išriedėjusių jau po 7 valandos, pavyko išvažiuoti su sutvarkytu duomenų paketu, dalis įrangą specialistai sutvarkė nuotoliniu būdu. O iki tų, kurie darbą pradėjo anksčiausiai, bei važiuojančių į atokiausiais miesto dalis, specialistams teko važiuoti ir reikiamą informaciją suvesti rankiniu būdu. Tačiau tokių autobusų buvo tik 18 iš 120 ir apie 11 valandą sistema jau funkcionavo normaliai", - pasakojo G. Neniškis.
Anot jo, dėl gedimo tiems keleiviams, kurie turėjo tik terminuotąjį bilietą, jį komposteriai traktavo kaip negaliojantį, o jei kortelėje buvo ir kartinių bilietų, tai komposteriai juos nuskaičiavo.
"Tokie keleiviai jau trečiadienį gali kreiptis į mūsų įstaigos kasą, esančią Simono Daukanto gatvėje, ir jiems bus grąžinti arba bilietai, arba pinigai - sistema parodys, ar jie antradienį ryte buvo nuskaityti nuo kortelės. Tiesa, tenka apgailestauti, kad kol kas mūsų kasa dirba tik nuo 9 iki 16 valandos, tad kai kuriems žmonėms iki jos atvykti gali būti sunku. Tačiau įstaigos valdybos prašysime leisti įdarbinti dar keletą žmonių, kad kasa nuo kovo galėtų dirbti iki 18-19 valandos", - sakė G. Neniškis.
Jis pripažino, kad tokių sistemos gedimų kartais gali pasitaikyti ir pavieniuose autobusuose, tačiau tai esą nutinka labai retai.
PLANAI. Ateityje, kai rangovai bus išsprendę daugiausiai nerimo transportininkams keliančias problemas, jie numato įdiegti galimybę internetu pasitikrinti, kiek kortelėje yra kartinių bilietų. Redakcijos archyvo nuotr.
"Bet kokiu atveju žmonės dažniausiai žino, koks yra jų kartinių bilietų likutis, stebi ir informaciją, rodomą komposteryje. Užfiksavus, kad bilietai buvo neteisingai nuskaičiuoti, jiems bilietai arba pinigai visada grąžinami. Ateityje, kai rangovai bus išsprendę mums daugiausiai nerimo keliančias problemas, numatome įdiegti galimybę internetu pasitikrinti, kiek kortelėje yra kartinių bilietų. Tiesa, tai būtų ne tos minutės, o praėjusios dienos vakaro likutis, nes apie jį duomenis galima gauti tik autobusams baigus visus reisus", - sakė pokalbininkas.
Švieslentės pagaliau bus?
Beje, tie patys elektroninio bilieto rangovai daugiau nei pusantrų metų nesugeba atgabenti 23 ir 24 maršrutais keleivius vežančiai bendrovei "Autoklasrida" jos užsakytų informacinių elektroninių švieslenčių.
Kai praėjusio mėnesio pabaigoje "Vakarų ekspresas" ėmė domėti šia problema, "Autoklasrida" sulaukė oficialaus rašto iš Slovakijos įmonės "Emtest a.s." partnerių Lietuvoje - bendrovės BAI - kad švieslentes ji gaus per porą savaičių, o viskas esą užtruko dėl gamintojų kaltės. Tačiau minėtos dvi savaitės jau prabėgo, o 23 ir 24 maršruto autobusiukai kaip važinėjo be švieslenčių, taip ir toliau važinėja.
"Penktadienį "Autoklasrida" ir mes gavome BAI raštą, informuojantį, kad švieslentės jau perduotos siuntinių tarnybai ir keliauja į Klaipėdą. Reikia tikėtis, kad taip ir yra, bet žinant, kiek jau tęsiasi visa ši istorija, prognozuoti, kada pagaliau švieslentės atsiras autobusiukuose, negaliu", - sakė G. Neniškis.
Pasak jo, "Autoklasrida" turėjo kreiptis į tą patį problemišką rangovą, kad būtų įmanoma švieslentėse skelbti kuo daugiau informacijos, nes, pavyzdžiui, 26-ojo maršruto autobusiukuose, vežančiuose į Radailius ir Šimkus, ir viename 18-ajame yra kitokios švieslentės, tad galima matyti tik važiavimo kryptį.
"Jei tokių švieslenčių diegimas "Autoklasridos" autobusiukuose baigsis sėkmingai, jas turės užsisakyti ir visos kitos bendrovės, vežančios keleivius raudonaisiais autobusiukais nuo pernai rugsėjo atsiradusiais maršrutais. Tiesa, esame suradę ir dar vieno tipo švieslentes, bet jos gali būti ne tokios patogios, gali kilti jų integravimo problemų", - sakė G. Neniškis.
Rašyti komentarą