Žinia, nuo vasario 1-osios rytinio (nuo 6 iki 9 val.) ir vakarinio piko metu (nuo 16 iki 18 val.) pradėjo kursuoti 6E ir 8E autobusai, važiuojantys pagrindine miesto transporto ašimi: Smiltelės g.- Taikos pr.- Tiltų g. - Herkaus Manto g. Jie stoja tik populiariausiose stotelėse. 8E (Jūrininkų prospektas - Miesto ligoninė) - Jūrininkų, Vyturio, Bandužių, I. Simonaitytės, Smiltelės, Žardės, Eglės, Sveikatos priežiūros, Turgaus, Senamiesčio, Atgimimo, Bibliotekos, Universiteto, Liepojos ir Ligoninės stotelėse bei tose pačiose grįžtant atgal. 6E, vežantis iš Mogiliovo gatvės iki Melnragės, stoja Budelkiemio, Berželio, toliau - tose pačiose kaip ir 8E, o kelionę baigia sustodamas P. Lideikio ir Melnragės stotelėse. Grįžtant - tose pačiose.
Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, penktadienį per 20 reisų buvo pervežti 248 elektroninius bilietus turėję keleiviai.
"Vairuotojai tvirtino, kad buvo nemažai keleivių, kurie naudojosi popieriniais bilietais. Pirminiais duomenimis, pirmadienį rytinio piko metu jau buvo beveik dvigubai daugiau keleivių. Mes planuojame, kad žmonėms pripratus prie naujovės kasdien šiais dviem ekspresais bus pervežama ne mažiau kaip tūkstantis keleivių", - sakė G. Neniškis.
Jis pasidžiaugė, kad 8E dėka buvo išspręstos problemos, su kuriomis rytinio piko metu susidurdavo 9-ieji autobusai.
"Iki tol iš pietinės miesto dalies pajudėję devintieji ir dėl didelio keleivių srauto, ir dėl eismo sąlygų vėluodavo net apie dešimt minučių. O paskui jau vėluodavo išvažiuoti ir iš Ligoninės stotelės. Penktadienį nuokrypis nuo grafiko siekė jau nedaugiau kaip tris minutes, tad iš Ligoninės stotelės 9-ieji autobusai jau pajudėdavo laiku", - sakė pokalbininkas.
KKT vadovo teigimu, pirmą dieną ekspresai nuo grafiko buvo nukrypę ne daugiau kaip 5 minutes, o pirmadienį - jau ne daugiau kaip dvi.
"Praktika parodė, kad iš esmės gerai nuspėjome jų važiavimo greitį. Rytinio piko metu jie važiuoja beveik dvigubai greičiau nei kiti autobusai. Pastarųjų vidutinis greitis ryte siekia apie 19 kilometrų per valandą, o 6E ir 8E - 36-37 km/h. Tai - labai aukštas rodiklis", - sakė G. Neniškis.
Jo teigimu, iki vakar popietės nusiskundimų dėl ekspresų nebuvo sulaukta.
Komentarai iš www.VE.lt
Inga
Super 6E autobusas. Labai greitai atvykau į reikiamą vietą!!!
Tomas
Labai geras 8E autobusas, tikrai greitai atvažiavau, daug autobusų aplenkėm :)
A. A.
Važiavau 8E 7:52 iš Bandužių st. Labai patiko. Žmonių kaip pirmam kartui buvo tikrai nemažai. Tiesa viena "apsižioplino" :)
Noriu
"Davai" dar 10E padarykit.
jo
Smagu, bet svarbiausia yra žmogaus saugumas. Aną dieną trečias autobusas pradėjo važiuoti nespėjus keleiviams sulipti. Lėkė kaip akis išdegęs, o Bibliotekos stotelėje sustojo taip, kad keleiviams teko per pusnis klampoti. Liūdna, kai grafikas tampa svarbesnis nei žmonės ir jų saugumas. Tokie vairuotojai turėtų atsipeikėti.
medziai
O kur Minijos g. ekspresas, a?
Be vardo
Šilutės pl. kaip visada užmirštas... Be komentarų...
laisvas stilius
Neniškio logika, pirma viską uždaryti, kils nepasitenkinimas, vėliau po truputį kažką leisti ir žmonės vėl laimingi. Taip sakant, valdyk laisvu stiliumi.
ec
"Akropolis" visai nepopuliari stotele :)
Rašyti komentarą