Drevernos uostelyje  įrengs dar vieną krantinę

Drevernos uostelyje įrengs dar vieną krantinę

Drevernos mažųjų laivų uostas – paklausus ir mėgstamas. Tai įrodo ne tik 2016 metais sulaukti 43 tūkst. lankytojų, bet ir iki 2018 m. balandžio mėnesio pabaigos navigacijos sezono metu rezervuotos visos 74 uosto vietos. Vienas iš Drevernos uosto populiarumą ir ateityje lemsiančių faktorių – saugus įplaukimo kanalas ir nuolat prižiūrimas vandens kelias Dreverna–Juodkrantė.

Vandens kelias, kaip ir bet kuris kitas kelias, užtikrinant laivų saugumą, turi būti prižiūrimas nuolat, todėl šiuo metu Klaipėdos rajono savivaldybės administracija perka vidaus vandens kelio Dreverna–Juodkrantė eksploatavimo ir priežiūros 2017 metų navigacijos sezonui paslaugas. Navigacijos trukmė – 154 paros: nuo gegužės 15 d. iki spalio 15 d. Vidaus vandens kelio ilgis – 7,3 km. Eksploatuojamo kelio projektiniai matmenys: gylis – 1,2 m (prie Drevernos uosto matuoklės nulio), plotis – 25 m.

Eksploatuojamame vandens kelio ruože planuojama pastatyti preliminariai 13 šviečiančių navigacinių ženklų, kad būtų užtikrinta nepertraukiama saugi laivyba navigacijos sezono metu. Taip pat, siekiant išlaikyti projektinius vandens kelio matmenis, jo gylį, plotį, bus reguliariai vykdomi reikiamos apimties vagos valymo ir povandeninių kliūčių šalinimo darbai. Atsižvelgiant į vandens lygį ir kitas aplinkybes, bus nuolat prižiūrimos navigacinių ženklų pastatymo vietos, o esant reikalui, bus pastatomi ir papildomi navigaciniai ženklai. Visi jie bus apžiūrimi ne rečiau kaip kartą per savaitę, o esant poreikiui dėl vėjo, štormo ar kitų gamtinių sąlygų, ir dažniau.

Drevernos mažajam laivų uostui Šventosios uosto likimas negresia

Tam kad būtų užtikrinta nepertraukiama saugi laivyba, o Drevernos mažųjų laivų uosto neištiktų Šventosios uosto, kuris nuolat užnešamas smėliu likimas, dar praėjusiais metais Drevernos mažųjų laivų uosto kanalas buvo išvalytas ir rizikos laivams įplaukiant į Drevernos mažųjų laivų uostą 2016 metų navigacijos sezono metu nebuvo. 2016 metais už 14,8 tūkst. eurų buvo atlikti vandens kelio valymo darbai. Juos atliko VĮ Vidaus vandens kelių direkcija. Kanalo gylis – 1,2 m. Tai projektinis gylis, kurio didinti negalima dėl aplinkosauginių reikalavimų, natūralios kanalo vagos.

Natūralus, numatytas kanalo gylis gali būti iki 1,2 m nuo nulinio vandens lygio. Tai reiškia, kad vykstant vandens svyravimams – keičiasi ir vandens kelio gylis. Kadangi vandens kelio ar įplaukimo kanalo gilinimas negalimas, vykdant priežiūros darbus stengiamasi palaikyti natūralų 1,2 m gylį. Reikėtų atkreipti dėmesi, kad Drevernos mažųjų laivų uostas yra skirtas būtent mažųjų ir irklinių laivų laivybai, todėl didelių jachtų priimti negali.

Planuojama įrengti dar vieną krantinę

Nuo praėjusių metų pavasario Drevernos mažųjų laivų uostu bei čia teikiamomis turizmo paslaugomis rūpinasi UAB „Hortivita“. Įmonė, laimėjusi Klaipėdos rajono savivaldybės skelbtą koncesijos konkursą, buvo paskirta šio uosto operatore ir į teritorijos plėtrą jau investavo apie 340 tūkst. eurų. Artimiausiuose uosto operatoriaus planuose – dar vienos krantinės įrengimas, kur atsirastų papildomos 40 vietų mažiesiems laivams. Planuojama, kad krantinės įrengimo darbai prasidės dar 2017 metais. Taip pat šią vasarą lankytojams uoste bus pasiūlytos ir naujos paslaugos bei pramogos – čia veiks kempingas, kavinė, bus pardavinėjama vietoje rūkyta žuvis ir vietoje gaminama žuvienė, nuomojami vandens dviračiai, valtys, baidarės ir kanojos, organizuojami vandens turizmo žygiai. Kaip ir praeitais metais, penktadieniais, šeštadieniais bei sekmadieniais jau net 3 kartus per dieną kursuos keleivinis keltas Dreverna–Juodkrantė–Dreverna.   

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder