"Išnagrinėjus šį klausimą Vyriausybės atstovo tarnyboje nustatyta, kad savivaldybės administracija, pažeisdama teisės aktų reikalavimus, neleidžia smulkiesiems vežėjams sutarčių pagrindu dalyvauti maršrutų aptarnavime.
Klaipėdos miesto savivaldybės mero reikalaujama kontroliuoti ir prižiūrėti savivaldybės administracijos direktoriaus veiklą bei užtikrinti, kad neatidėliotinai būtų sprendžiami maršrutinių taksi prašymų dalyvauti maršrutų aptarnavime klausimai", - teigiama Klaipėdos merui Rimantui Taraškevičiui adresuotame reikalavime.
Išties situacija - kurioziška: nuo rugsėjo 1-osios visi maršrutinių taksi vežėjai pasirašė naujas sutartis su miesto savivaldybe. Ši nustatė naują tvarką, remdamasi Susisiekimo ministerijos raštu: maršrutą aptarnaujanti bendrovė negali pasirašyti daugiau nei vieną sutartį su individualia įmone, kuri teiktų paslaugą.
"Anksčiau buvo taip, kad konkursą laimėjusi bendrovė galėdavo pasirašyti kad ir dešimt sutarčių su kitomis įmonėmis, kitaip tariant - pernuomoti paslaugos teikiamą. Nauda iš to - maršrutą aptarnaujančiai bendrovei reikėdavo mokėti mažiau mokesčių. Mes kreipėmės dar kartą į Susisiekimo ministeriją ir gavome atsakymą, kad vis dėlto galima daugiau sutarčių sudaryti. Tiesiog tas teisės aktas, kuris ribojo sutarčių sudarymo skaičių, buvo aptakus", - painią istoriją pasakojo savivaldybės administracijos direktorius Aloyzas Každailevičius.
Tačiau neseniai gautas susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio išaiškinimas, kad daugiau sutarčių maršrutus aptarnaujančioms bendrovėms galima sudaryti.
"Todėl dabar tas sutartis koreguosime, nes gavome galutinį išaiškinimą", - teigė savivaldybės administracijos direktorius.
Rašyti komentarą