Pirmoji atrakcija belaukiant - Pilies tilto pakėlimas, kuris aikčioti privertė ne tik mažuosius žiūrovus.
Daugiau nei 15 minučių netilo diskusijos, ar tiltas jau visiškai pakeltas, ar dar keliamas. Kaip ten bebūtų šurmuliuodami žiūrovai pagaliau sulaukė pirmųjų nuo jūros pusės atplaukiančių laivų.
Senieji laivai nuplaukė iki Biržos tilto, apsisuko ir grįžo atgal.
"Niekada nemaniau, kad tokie griozdai dar gali plaukti, kad ir be burių bet vis tiek. Juk jie tokie seni ir, rodos, gerai apipuvę", - pasakojo po skėčiu pasislėpęs ir akylai visus laivus fotografavęs Andrius.
Beveik visi laivai, atvykę iš kelių kaimyninių šalių, yra gan manevringi ir, pavyzdžiui, Lenkijoje dar naudojami iki šiol.
Kita vertus, ne visi parado dalyviai buvo jau tokie seni. Kaliningradiečių įgula savo kurėną pastatė 2011 metais.
Žiūrovai stebėjosi ir šaipėsi iš modernių jachtų, kurios išradingai sumanė plaukti šalia istorinės flotilės ir tarsi visiems parodyti, kokie technologiniai laimėjimai jau pasiekti žmonių, konstruojančių laivus.
Beje, liko ir šiuo paradu nepatenkintų. "Ir dėl viso šito, kelių menkų laivelių reikėjo uždaryti eismą ir pakelti tiltą", - retoriškai klausė Sandra, matyt, nebesidominti nei laivais, nei istorija.
Danės krantinėje ir pliaupiant lietui laisvą vietą buvo rasti sunku, sausakimši buvo ir šalia upės stovinčių daugiabučių balkonai.
Pirmajame istorinių laivų parade plaukė trylika tradicinių žvejų laivų iš Lietuvos, Rusijos ir Vokietijos.
Prieš renginį daug diskutuota, ar pavyks sėkmingai pakelti ir nuleisti Pilies tiltą, tačiau rimtesnių nesklandumų išvengta.
Rašyti komentarą