Tokį prašymą ketvirtadienį patenkino miesto Tarybos Kolegija.
Viso apie 50 mln. litų kainavusias itin brangia Ekki mediena dengtas krantines sugebėjo apgadinti vandalai, tačiau daugiausiai žalos padarė šimtametis laivas "Olga", kuris esą be leidimo buvo prišvartuotas kairiajame upės krante prie įplaukos į Pilies uostelį.
Savivaldybės administracijoje buvo sudaryta speciali komisija, kuri nustatė, kad laivas per stiprų vėją sulaužė Ekki medienos brūsą, sugadinta granito plokščių danga, sulaužyta 29 m lietaus vandens surinkimo latakų, išplėštos švartavimo kilpos, deformuoti ąžuoliniai suolai. Žalos dydis - apie 30 tūkst. litų.
Kolegija įpareigojo savivaldybės administraciją paruošti juridinius dokumentus ir kartu su krantinių operatoriumi bendrove "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) išieškoti konkrečią sumą už krantinių remontą iš laivo savininkų.
Savivaldybės administracijos Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas teigė, jog kol kas KLR tik laikinai prižiūri krantines, nes jos dar nėra pripažintos tinkamomis naudoti valstybinės komisijos.
"Šios savaitės pradžioje tik pasirašytas rangos darbų priėmimo aktas. Kai bus "priduota" valstybinei komisijai, tada operatorius jau visateisiškai prisiims atsakomybę už krantinių priežiūrą, pradės galioti ir draudimas. Bet kokiu atveju, krantinės yra savivaldybės nuosavybė, dėl to iš administracijos direktoriaus rezervo fondo ir prašoma pinigų", - sakė jis.
Laivas "Olga" dabar prišvartuotas Pilies uostelyje prie istorinių laivų krantinės.
"Kiek žinau, tai laivas šalia įplaukos į uostelį buvo prišvartuotas be leidimo, KLR kreipėsi į įvairias institucijas, bet niekas esą nereagavo", - informavo R. Zulcas.
Rašyti komentarą