Tyrimas buvo pradėtas gavus vartotojo skundą, kad jį suklaidino reklama apie LUKOIL degalinėse vykdomą akciją "Sabonis 220". Vartotojo teigimu, jis įvykdęs akcijos sąlygas negalėjo įsigyti vienos iš pasirinktų reklamuojamų prekių.
Atliktu tyrimą nustatyta, kad "Lukoil Baltija" ir "Tūta" interneto svetainėse ir LUKOIL degalinių teritorijose skleidė akcijos "Sabonis 220" reklamą, kuri skelbė, kad pirkdami degalų ar kitų prekių LUKOIL degalinėse už 30 ar daugiau litų vartotojai gauna akcijos lipdukus.
Reklamos teigimu, surinkus 15 lipdukų už ypatingą kainą galima įsigyti penkių rūšių prekių. Tačiau akcijai net neįpusėjus nebuvo galima įsigyti vienos iš reklamuojamų prekių.
Konkurencijos taryba pažymėjo, kad nors vartotojai buvo informuoti, jog prekių kiekis ribotas, tačiau įvertinę akcijos trukmę (apytiksliai trys mėnesiai) bei aplinkybę, jog lipdukų rinkimas gali užtrukti tam tikrą laiko tarpą, jie pagrįstai galėjo tikėtis, kad siūlomų prekių nepritrūks dar neįpusėjus akcijai.
Konkurencijos taryba konstatavo, kad tokia reklama galėjo suklaidinti vartotojus ir nulemti jų pasirinkimą pirkti degalus būtent LUKOIL degalinėse, nes jie tikėjosi įvykdę akcijos sąlygas įsigyti norimą prekę už ypatingą kainą.
Rašyti komentarą