Lietuvos siekis - socialiniame tinkle surinkti milijoną "Like"

Lietuvos siekis - socialiniame tinkle surinkti milijoną "Like"

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pradeda įgyvendinti Lietuvos turizmo komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“.

Tarptautinės turimo dieną pristatyta inovatyvi kampanija bus įgyvendinama 5 socialiniuose tinkluose, kur Lietuva rinks savo gerbėjus.

Kampaniją žadama vykdyti penkiuose socialiniuose tinkluose ir tęsti, kol bus surinkta mažiausiai milijonas simpatijų.

Taip pat bus renkama vieta, kur pastatyti rankos su iškeltu nykščiu – „like“ ženklo – skulptūrą. Dėl to varžysis keturi turistų labiausiai lankomi šalies miestai - Vilnius, Kaunas, Palanga ir Druskininkai.

Pasak departamento direktorės Raimondos Balnienės, tokia Lietuvos populiarinimo forma pasirinkta neatsitiktinai. „Prieš keliaudami žmonės aplanko minimum 22 interneto svetaines ir socialinius tinklus. 52 proc. „Facebook“ narių tik remdamiesi savo draugų patarimu planuoja keliones: kur keliauti, kur apsistoti, ką aplankyti“, – penktadienį per kampanijos pristatymą sakė ji.

„Atvykstamojo turizmo rodiklis – 2 mln. žmonių. Jei norime pasiekti 3 mln., be socialinės medijos nieko nebus“, – pridėjo R.Balnienė.

Trumpame kampanijos filmuke angliškai pristatoma keletas viliojančių dalykų, kuriuos galima rasti mūsų šalyje. „Lietuva yra daugelio “like'able„ (angl. „mėgtinų“) vietų šalis“, – teigė šį projektą įgyvendinančios skaitmeninės komunikacijos agentūros „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemura.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder