Investuotojai domisi Vilniaus viešuoju logistikos centru

Investuotojai domisi Vilniaus viešuoju logistikos centru

Viena didžiausių logistikos grupių Lietuvoje, teikiančių plataus spektro su krovinių ir automobilių vežimais, saugojimu, sandėliavimu ir kita panašia veikla susijusias paslaugas, UAB „Autoverslas" yra viena pirmųjų įmonių, Vilniaus viešajame logistikos centre (VLC) numatanti išsinuomoti apie 3,1-3,5 ha ploto žemės sklypą. AB ,,Lietuvos geležinkeliai” ir VšĮ ,,Vilniaus logistikos parkas" trečiadienį su UAB „Autoverslas" pasirašė sutartis dėl verslo planų bei investicijų.

AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka pasidžiaugė, kad Vilniaus VLC projektas įgauna vis didesnį pagreitį. „Ši sutartis suteikia inercijos vienam svarbiausių Lietuvos logistikos projektų - Vilniaus viešajam logistikos centrui. Kitų metų vasarą jau prasidės realūs statybos darbai. Džiaugiuosi, kad susidomėjimas šiuo projektu vis didėja", - sakė S. Dailydka.

UAB „Autoverslas" generalinio direktoriaus Valdemaro Zakarausko teigimu, Vilniaus VLC projektas - puiki galimybė įgyvendinti savo strateginius planus ir tęsti verslo plėtrą. „Kartu sieksime bendrų, visoms pusėms naudingų tikslų. Mums projektas yra patrauklus tuo, kad jame yra geležinkelis. Tai patogu, mažesnės sąnaudos ir atsiranda papildomų galimybių užsakovams pasiūlyti patrauklesnių paslaugų", - teigė V. Zakarauskas.

2011-ųjų „Lietuvos geležinkeliams" ir Vilniaus miesto savivaldybei pasirašius VšĮ „Vilniaus logistikos parkas" steigimo sutartį, imta aktyviai ieškoti investuotojų - su transporto ir logistikos veikla susijusių įmonių, kurios įsikurtų visiškai paruoštoje ir strategiškai labai patrauklioje Vilniaus VLC teritorijoje.

Geografiniu požiūriu pirmas VLC įsikurs nepaprastai patogioje vietoje - 15 km nuo Vilniaus centro, šalia Vaidotų geležinkelio stoties. VLC bus netoli Lenkijos bei savo prieigos prie Baltijos jūros neturinčios ir tinkamų sandėliavimo plotų poreikį jaučiančios Baltarusijos. Didelis Vilniaus VLC privalumas, kad jis bus šalia IX Transeuropinio transporto (kelių ir geležinkelių) koridoriaus, jungiančio Rytus ir Vakarus per Klaipėdos uostą bei I Transeuropinio transporto koridoriaus, jungiančio Pietų Europą su Šiaurės valstybėmis. Taip pat iki planuojamo VLC bus pratęsiamas ir Vilniaus pietinis aplinkkelis, leisiantis patogiai patekti į būsimą VLC teritoriją automobilių transportu.

Steigiamas Vilniaus VLC paskatins miesto infrastruktūros bei smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, sukurs daug naujų darbo vietų, pagerins verslo sąlygas regione. Tai bus naudinga ne tik partneriams ir investuotojams, bet ir visai Lietuvos transporto sistemai, kadangi bus skatinama krovinius vežti geležinkeliais. Projektas prisidės ir prie Europos "žaliųjų koridorių" koncepcijos įgyvendinimo, nes didesnę krovinių vežimų dalį sudarys būtent intermodaliniai vežimai geležinkelių transportu tarptautiniais koridoriais.

Vilniaus viešasis logistikos centre viskas bus vienoje vietoje - nuo degalinės ar autoserviso iki konteinerinio terminalo, nuo finansinių institucijų iki viešbučio. VLC atsiradimas sukurs naujų darbo vietų bei padės pritraukti papildomų krovinių srautų. Todėl šis projektas yra svarbus tiek municipaliniu, tiek valstybiniu, tiek regioniniu lygmeniu.

Viena didžiausių logistikos grupių Lietuvoje, teikianti plataus spektro su krovinių ir automobilių vežimais, saugojimu, sandėliavimu ir kita panašia veikla susijusias paslaugas UAB „Autoverslas" - yra. Todėl tikimasi, jog šios įmonės atėjimas į Vilniaus VLC bus naudingas visoms projekte dalyvaujančioms šalims.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder