„Žiūrovų gerai žinomos ir pamėgtos laidos imitavimas reklamos kampanijose yra manipuliavimas pasitelkus autoritetą – populiarų laidų vedėją, pagrįstai tikint, kad žiūrovas mielai vykdys prašymą asmens, kuriuo pasitiki ir kuriam simpatizuoja“, – rašo V.Trofimišinas.
„Žurnalisto Algimanto Čekuolio dalyvavimas Visagino atominės elektrinės informavimo kampanijoje referendumo išvakarėse nesusijęs su socialiniais ir humanistiniais tikslais, o šių sąvokų vartojimas informavimo kampanijos kontekste tėra nesąžiningas būdas pridengti politinio-ekonominio projekto reklamą. Susirūpinimą kelia ne tai, kurią pusę palaiko žurnalistas, bet tai, kad nusižengia profesinės etikos principams, rodydamas nepagarbą nuomonių įvairovei ypač tokiu aktualiu visuomenei klausimu“, – teigia LŽS Etikos komisijos pirmininkas.
Rašyti komentarą