„Dėkoju visai Registrų centro komandai ir visiems išorės specialistams, teikusiems pagalbą ir konsultacijas. Visų šių žmonių pastangomis pavyko atkurti vienos svarbiausių sistemų Lietuvoje darbą. Dar kartą apgailestaujame, kad dėl sistemos neveikimo daliai gyventojų teko susidurti su nepatogumais. Šis įvykis parodė, kad siekiant užtikrinti sklandų strateginės reikšmės informacinių sistemų valdymą, yra reikalingi neatidėliotini sprendimai aukščiausiu valstybiniu lygiu“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
Dar kartą akcentuojame, kad visus sistemoje sukauptus duomenis iš kopijavimo įrenginių pavyko sėkmingai atkurti.
Vis dėlto, atkūrus sistemos veiklą dėl jos kompleksiškumo gali pasitaikyti pavienių trikdžių, apie kuriuos prašome informuoti Registrų centro konsultantus el. pašto adresu [email protected] arba telefonu +370 5 236 4577.
Primename, kad visų kitų Registrų centro tvarkomų registrų ir informacinių sistemų veikla atnaujinta dar praėjusios savaitės viduryje, šių registrų ir informacinių sistemų duomenys teikiami išorės vartotojams, visos paslaugos klientams teikiamos.
Rašyti komentarą