Klaipėdietė vaikystės žaidimus atgaivino madoje

Klaipėdietė vaikystės žaidimus atgaivino madoje

Klaipėdietė Aušra Pacevičiūtė (33 m.) – naujas ir itin šviesus Lietuvos mados žiburys. Šviesus todėl, kad numojo ranka į tendencijas ir savo kuriamais drabužiais bando atkreipti dėmesį į visuomenės problemas.

Prekės ženklo „Bevangardo“ kūrėja neslepia: mada be žinutės – tuščia ir greitai suvartojama. Du sūnus auginanti Aušra nebijo pripažinti, kad ji nėra tobula mama, ir būtent tai ją įkvėpė madą priartinti prie kasdienybės.

Saldžios ir nerūpestingos vaikystės prisiminimai įsirėžė į spalvotą dizainerės kolekciją, kuri skatina moterų fizinį aktyvumą ir šeimų buvimą kartu. Socialiniai tinklai, technologijos, pasak A.Pacevičiūtės, sujaukė šiandienos vaikystės džiaugsmą – šokdynes vaikai išmainė į kompiuterius, o kiemo pievą pakeitė keturios namų sienos. Tad „Bevangardo“ įkūrėja įsitikinusi, kad mada ir spalvomis pasaulį galima vėl priartinti prie tikro juoko.

– Kodėl nusprendėte per madą kalbėti apie šeimos bendravimą ir laisvalaikio leidimą?

– Jau kurį laiką galvojau, kaip kolekciją apipavidalinti, kad ji nebūtų tik stilinga, bet ir skleistų kokią nors žinutę. Mano drabužiai yra visiškai kitokie – visuomet mėgau savo stilistiką. Visada buvau prieš masę – ją galima nusipirkti ir pigiau. Nusprendžiau remtis asmenine šeimos patirtimi. Grįžę namo po darbo vėl kimbame į darbus, tačiau vertinga suprasti, kad jie niekur nepabėgs, jei valandą ar dvi skirsime artimiesiems.

Neskatinu tapti apatiškiems technologijoms, kompiuteriams ir socialinei erdvei, juk internetas yra ateities perspektyva. Bet skatinu šiuolaikinius vaikus prisiminti tai, ką turėjome mes, – o aš turėjau tobulą vaikystę. Juk anksčiau už bausmę negalėdavome eiti žaisti į lauką, o dabar nubausti vaikai negali žaisti kompiuteriu.

Norėčiau savo vaikams perduoti savo vaikystės žaidimus, jų buvo tiek daug.

– O ar savo vaikams leidžiate naudotis technologijomis?

– Mes esame liberalūs, juk suprantame, jog šiais laikais vaikai nori žinoti, kas yra technologijos. Nesistengiame jų atplėšti nuo vyraujančių vaikų pomėgių, bet norime įnešti mėgavimosi gyvenimu, gamta, atkreipti jų dėmesį į šeimą, bendravimą, o ne ekraną.

– Sakote, jog pagrindinė kolekcijos žinutė – skatinti moteris atkreipti dėmesį į savo šeimos fizinį aktyvumą. Kokiu būdu tai darote?

– Suorganizavome fotosesiją – išėjome pasivaikščioti į mišką, prie jūros. Kiti kadrai – su sporto trenere, kuri rodo, kaip šokinėti per gumą. Prie kiekvieno rūbo pridedame dovanėlę, nelygu, su kuo jis susijęs. Šiuo atveju, pavyzdžiui, dovana – šokdynė ir instrukcija, kaip ja naudotis, dar pridedame kreidelių, kurios skirtos žaisti klases. Be to, nuo kiekvieno parduoto drabužio 5 eurai skiriami akcijai „Padovanokite pilnavertį gyvenimą tėvų apleistiems vaikams“.

– Kodėl nusprendėte tokią žinutę siųsti moterų madoje, o ne vaikų? Juk kolekcija skatina būtent jų aktyvumą.

– Todėl, kad moterys yra šeimos galva. Visa artimųjų būklė priklauso nuo moters. Būtent moterys gali nauja veikla sudominti savo šeimą.

– Jūsų kolekcijos – itin spalvingos. Remiatės tendencijomis ar kuriate, kas šauna į galvą?

– Pati labai mėgstu spalvingus drabužius. Lietuviai mėgsta klasiką – juodą, baltą, pilką ir raudoną. Trejus metus turėjau savo butiką ir supratau, kad žmonės pernelyg bijo spalvų. Lygiai taip pat ir gyvenime – lietuviai bijo išlipti iš komforto zonos, tad mano kolekcija yra įkvėpta kasdienių patirčių, o ne tendencijų.

Planuoju toliau kurti kolekcijas, kurios skleidžia kokią nors žinutę, ko nors išmoko, juk žaidimų tiek daug neišgalvosi. Esu inovatyvus žmogus, manau, neverta apsistoti ties vienu bruožu. Noriu, kad žmogus jaustųsi gerai, patogiai ir turėtų ką pasakyti savo stiliumi.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder