Amerikos dizaineriai susirūpinę dėl vartotojo

Amerikos dizaineriai susirūpinę dėl vartotojo

 

Amerikos mados dizainerių sąjunga (CFDA) sušaukė susirinkimą būsimai Niujorko mados savaitei aptarti. Modeliuotojai su CFDA prezidente Diane von Furstenberg priešakyje aptarė krizės akivaizdoje pasikeitusį vartotojų požiūrį į madą.

"Mes savo gaminius kuriame pirkėjui, o šis dabar visiškai susipainiojo", - sakė Donna Karan turėdama galvoje, kad dauguma pirkėjų nesupranta, kurio sezono kolekcijas jie mato ir perka.

Daugelis firminių parduotuvių prekiauja ne esamo sezono drabužiais, avalyne ir aksesuarais: vasarą ant pakabų kabo žieminiai paltai. Kokia prasmė pirkti tai, ką nešiosi tik po keleto mėnesių?

"Rengti nuolatinius išpardavimus - ne mūsų išeitis", - teigė Donna Karan.

Image removed.

Analogiška ir mados savaičių situacija. Modeliuotojai rodo kolekcijas likus pusmečiui iki tol, kol jos pasirodys ant prekystalių. Tuomet naujienos tampa prieinamos internete, apie jas rašo mados leidiniai. Kai šie daiktai galiausiai atsiranda parduotuvėse, jie jau nekelia ažiotažo ir susidomėjimo tarp pirkėjų, nes jie tai jau matė ne vieną kartą.

Diane von Furstenberg pridūrė, kad ateityje gali kilti būtinybė rengti mados savaites spaudos atstovams ir atskirus demonstravimus pirkėjams.

Susitikimo pabaigoje prezidentė pažadėjo padaryti viską, kas įmanoma, kad Niujorko mados savaitė virstų pačia dinamiškiausia ir geriausia pasaulyje.

ve.lt

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder