Šuolininkė į aukštį Airinė Palšytė neseniai dalyvavo Portlande vykusiame pasaulio lengvosios atletikos uždarų patalpų čempionate. Ji liko per plauką nuo medalio ir užėmė ketvirtąją vietą. Nors sportininkės karjerai šiuo metu ji skiria ko ne visą savo laiką, laisvalaikiu žavi mergina su malonumu imasi modelio darbo ir stoja prieš fotografo objektyvą. Šiuo metu Rio de Žaneire vyksiančiai olimpiadai besiruošianti sportininkė antrą kartą tapo drabužių prekės ženklo „AiMi“ kolekcijos veidu.
„Kvietimų ir pasiūlymų dalyvauti įvairiose fotosesijose sulaukiu nemažai, bet tenka rinktis, nes visur tikrai nespėčiau. Šio prekės ženklo veidu sutikau būti dėl to, kad drabužiai yra labai artimi mano stiliui, todėl tokiam ženklui tikrai malonu atstovauti. Juolab kad sulaukiau daug komplimentų iš pačios Aidos, tad bendradarbiavimas tapo tik dar malonesnis, - pasakoja „AiMi“ reklamos veidu tapusi A. Palšytė. - Tai stilingi, lengvai prižiūrimi ir prie daug ko priderinami apdarai. Savo spintoje turiu ne vieną „AiMi“ drabužį. Juos renkuosi ne tik leisdama laisvalaikį, bet ir dalyvaudama įvairiuose susitikimuose ar prabangiose šventėse.“
Prekės ženklui „AiMi“ kurianti Aida Einorė pasakoja, kad A.Palšytę naujos kolekcijos veidu pasirinko neatsitiktinai. Ji viena gražiausių sportininkių Lietuvoje, išvaizda bei vidumi puikiai atspindinti prekės ženklo įvaizdį.
Parengta pagal priedą „Laisvalaikis“
Rašyti komentarą