Penkiais patarimais, kaip išvengti emocinio pirkimo dalinasi mados prekės ženklo Le SLAP bendraįkūrėja Vaida Vaičiulienė.
Niekuomet neikite į parduotuvę, ar nenaršykite internetinėse parduotuvėse be aiškaus sąrašo, ko jums reikia. Tokiu būdu pirkinių krepšelyje neatsiras nereikalingų daiktų.
Neleiskite nuolaidoms jūsų suvilioti. Taupymas – puiku, bet pirkite todėl, kad daiktas yra jūsų sąraše, o ne todėl, kad jis nukainuotas. Šiais laikais vis daugėja žmonių, kurie apsipirkinėja neigiamų emocijų apsupti.
Pabandykite suprast, kokiu metu jūs apsipirkinėjate. Ar nebūna, kad tas laikas yra susijęs su nuotaika? Jei taip, pabandykite apsipirkinėjimo valandėle pakeisti kita veikla, pavyzdžiui mezgimu, ar kulinarijos pamokėlėmis.
Jei nesate tikri, ar pirkinys yra vedamas emocijų, ar jums jo iš tiesų reikia, vadovaukitės 24 valandų taisykle. Palaukite parą ir tuomet bus aiškiau, ar pirkinys yra emocinis ar loginis.
Būtinai rašykitės, kur ir kiek išleidote, maži pirkiniai gali atrodyti nesvarbūs, bet būtent šie pirkiniai sudaro didelę dalį jūsų finansų. Galite naudoti skirtingas finansines programėles, ar tiesiog rašytis telefone, ar kompiuteryje.
Tikimės, kad tai Jums padės. Pavyzdžiui Le SLAP nedaro nuolaidų ir nedarė net per juodajį penktadienį, nes norime, kad žmonės pirktų ne dėl emocijų, o todėl, kad jiems to daikto reikia, galbūt sudėvejo bluzoną, o gal ieško dovanų.
Klientai, kurie įisigijo daiktą pastūmėti nuolaidų, yra labiau linkę jį grąžinti, ar likti mažiau patenkitais, greičiau jį išmesti.
Mes norime, kad žmogus savo nauju rūbu ar aksesuaru galėtų džiaugtis bent jau penkis metus ir liktų laimingas po apsipirkimo.
Pastebime ir džiaugiamės, kad nors nedarome nuolaidų, klientai pirkiniais džiaugiasi, nes pirko juos apmąstę, o ne nukritusios kainos pastūmėti ir jie linkę dažniau pas mus sugrįžti.
Rašyti komentarą