Klasės auklėtoja Vivjena Mohr vadovauja šeštokams ir puikiai žino, kad kiekvienas dabartinis moksleivis turi po išmanųjį telefoną ir kad jais naudodamiesi mokiniai praleidžia galybę laiko, neretai be jokios naudos, ir jie patys tai supranta.
„Vienas parašo – ką darai? Tada visi puola atsakinėti ir aptarinėti atsakymus, tai trunka apie 20 minučių. Tada visi nurimsta, bet po pusvalandžio viskas prasideda iš naujo ir taip kartojasi“, – sako šeštokas Jonas Heisas.
Taigi mokytoja V. Mohr pasiūlė vaikams pagyventi savaitę be telefonų. Moksleiviai turėjo rašyti dienoraščius, kaip jiems sekėsi.
„Pradžioje buvo visai nesunku, bet pabaigoje buvo gana nelengva. Galvodavau – dar dvi dienos, galiu tai ištverti, bet į galą buvo tikrai sunku“, – teigia šeštokas Lenny Bugler.
„Tai buvo labai sunku, nes neturėdamas telefono nežinai, kas vyksta, ir vis nori pasižiūrėti, kas gi vyksta“, – kalba šeštokas Vincentas Haberis.
Bet mokiniai gavo nemažai laisvo laiko.
„Gerokai dažniau išeidavau į lauką ir važinėjausi nauju dviračiu“, – tvirtina šeštokė Anne Schembs.
„Šią savaitę daug galvojau, ką gi iš tiesų veikiu su savo telefonu ir kaip apskritai leidžiu laiką – anksčiau to neįsivaizdavau“, – dėsto šeštokė Kim Hamme.
Mokytojai paklausus, kurie mokiniai teigiamai įvertino šią akciją, klasėje pakilo visų šeštokų rankos.
Rašyti komentarą